اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد :

برنامه های بومی جایگزین مناسبی برای فرهنگ مبتذل غربی است/مردم به نشاط نیاز دارند

برنامه های بومی جایگزین مناسبی برای فرهنگ مبتذل غربی است/مردم به نشاط نیاز دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برنامه های بومی میراث ماندگار پیشینیان ماست، گفت:برنامه های بومی جایگزین مناسبی برای برنامه های مبتذل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جشن بزرگ عیدانه در منطقه گردشگری قلعه نادر بهمئی با تبریک عید نوروز به همه هموطنان به خصوص مردم شهرستان بهمئی گفت: دوای درد آسیب های اجتماعی فرهنگ و هنر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

 

,

رضا دهبانی پور خاطرنشان کرد: برنامه های شاد و مفرح عمومی نسخه امیدوارکننده برای ایجاد نشاط در جامعه هستند.

,

 

,

وی گفت: گاهی کسانی که دغدغه دین دارند از ما نقد می‌کنند اما هم از مردم جدا نیستیم و عضوی از بدنه اجتماع هستیم .

,

 

,

دهبانی پور افزود: این برنامه‌ها ریشه در فرهنگ غنی و بومی مردم ما دارند و با اجرای چنین برنامه‌هایی ،  برنامه‌های مبتذل غربی که هر از گاهی شاهد وقوع آنها هستیم، از بین می‌روند.

,

 

,

وی گفت:ما این برنامه های سنتی را به عنوان میراثی گرانبها از گذشتگان خود به ارث می‌بریم، بنابراین باید حافظه آداب و سنن و فرهنگ غنی پیشینیان خود باشیم.

,

 

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: استقبال باشکوه مردم از برنامه های بومی و سنتی نشان از نیاز مردم به چنین برنامه های فرهنگی می باشد.

,

 

,

دهبانی پور گفت: این برنامه با شکوه با اراده قابل وصف کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی برای ایجاد شور و نشاط بهاری در بین مردم تدارک دیده شد .

,

 

,

وی تصریح کرد:ما در حال حاضر برای ایجاد شادی در جامعه به تولیدات فرهنگی و هنری نیاز داریم و از همه هنرمندان در این راستا تقاضا میکنم از آنچه که ما در این زمینه یاری کند برای خدمت به مردم، یاری کنند.

,

 

,

دهبانی پور با بیان اینکه شهرستان بهمئی و استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر دارد‌،افزود: هنر بزرگ است و  هنرمندان قابل احترام می باشند و  کارهای هنری ماندگار استن.

,

 

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از حضور باشکوه  مردم تقدیر کرد و گفت:  حضور باشکوه مردم در چنین برنامه هایی به ما دلگرمی می دهد و ما را وادار می‌سازد که در برنامه های آینده با انرژی بیشتری جهت اجرای برنامه های بهتر تلاش کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه