اخبار داغ

فرماندار تالش خبر داد:

اعلام آمادگی ۱۵۵۰ داوطلب جهت رقابت انتخاباتی شوراها در شهرستان تالش

اعلام آمادگی ۱۵۵۰ داوطلب جهت رقابت انتخاباتی شوراها در شهرستان تالش
فرماندار تالش از ثبت نام ۱۵۵۰ نفر دواطلب در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تالش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در گفت و گو با خبرنگار مریان خبر در مورد ثبت نام انتخابات  پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ستاد انتخابات در فرمانداری و بخشداری های تابعه تا آخرین دقایق از داوطلبین ثبت نام بعمل آوردند و جمعا تعداد ۱۵۵۰ نفر با مراجعه به ستاد انتخابات اقدام به ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

مهدوی ادامه داد:  از این تعداد ۱۲۰ نفر در حوزه شهری ثبت نام کرده‌اند که شهر تالش ۵۷ نفر ، اسالم ۲۴ نفر ، لیسار ۱۲ نفر ، حویق ۱۴ نفر و چوبر ۱۳ نفر نام نویسی شدند.

,

فرماندار تالش در ادامه گفت:  ۱۴۳۰ داوطلب شوراهای اسلامی در روستاها ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۷۱ نفر بخش مرکزی ، ۳۵۱ نفر بخش اسالم ، ۲۳۲ نفر بخش کرگانرود و ۲۷۶ نفر در بخش حویق نام نویسی کرده اند .

,

وی در پایان گفت:  از حضور و استقبال پرشور و گسترده داوطلبین شهرستان جهت ثبت نام برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستایی ، از همکاران صبور و گرانقدر که در این یک هفته به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی به داوطلبین سنگ تمام گذاشتند و از اعضای محترم هیات بازرسی و هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی که در کنار مجموعه فرمانداری بودند و همچنین از اعضای محترم هیات نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی شهرستان تشکر و تقدیر می کنم . 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه