اخبار داغ

امام جمعه تالش:

تکیه بر توان داخلی راه دستیابی به اقتصاد مقاومتی است/ نباید منتظر سرمایه گذار خارجی بود

تکیه بر توان داخلی راه دستیابی به اقتصاد مقاومتی است/ نباید منتظر سرمایه گذار خارجی بود
امام جمعه تالش ضمن تاکید بر توان داخل مبنی بر تحقق شعار سال جاری گفت: نباید منتظر شرکت های سرمایه گذار خارجی ماند و چشم دوخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تبریک سال نو و با انتقاد از اینکه همچنان تا تحقق اقتصاد پویا در کشور فاصله وجود دارد، اظهار داشت: دولت سال گذشته با وجود اینکه تلاش کرد تا شعار سال تحقق پیدا کند به نظر می رسد تلاش ها کافی نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه راه های زیادی برای شکوفایی اقتصاد کشور وجود دارد، افزود: امسال نیز شعار سال با محور اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و در این راستا کارهای زیادی می توان انجام داد.

,

امام جمعه تالش در ادامه گفت: مهمترین اقدامی که می توان برای تحقق شعار سال انجام داد این است که چشم امید به بیرون نداشته باشیم.

,

حجت الاسلام انصاری ضمن تاکید بر توان داخلی و استعدادهای جوانان ایرانی اظهار کرد: اگر ما به توانی هایی که خودمان داریم تکیه کنیم و به مهارت های جوانان داخل چشم بدوزیم و امکانات شغلی در اختیارشان قرار دهیم یقینا از گذشته بهتر عمل خواهیم کرد و اشتغال و تولید رونق خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به عدم تحقق اهداف از پیش تعیین شده در راستای شعار سال پیشین، متذکر شد: بسیاری از کارهایی که سال گذشته باید صورت می گرفت اما انجام نشده با میدان دادن به جوانها و فراهم کردن حداقل ها دستیافتنی خواهد شد.

,

امام جمعه تالش با تاکید بر این نکته که نباید منتظر شرکت های سرمایه گذاری خارجی بود، تصریح کرد: ما نباید به بیگانگان و دیگران چشم بدوزیم که بیایند و در داخل کشور برایمان سرمایه گذاری و شغل ایجاد کنند تا چرخه اقتصادی بچرخد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه