اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

ثبت نام 670 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در هشترود/ ضریب اشغال تخت بیمارستانی در عجب شیر 70 درصد است

ثبت نام 670 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در هشترود/ ضریب اشغال تخت بیمارستانی در عجب شیر 70 درصد است
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

ثبت نام 670 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در هشترود

,

پایگاه خبری پیک هشترود نوشت: حسن مستفید روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش مرکزی انتخابات در 74 روستا واجد شرایط بود که از 63 روستا ثبت نام صورت گرفته و در بخش نظرکهریزی نیز از 60 روستای واجد شرایط از 588 روستا ثبت نام کردهاند.

,

وی گفت: در مجموع 10 خانم برای این انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد 5 نفر در شهر هشترود، 5 نفر در بخش مرکزی نام نویسی کردهاند.

,

کشف محموله یک میلیارد ریالی البسه قاچاق در مراغه

,

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر روز دوشنبه در گفتوگو با پایگاه خبری رصد مراغا ابراز داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و در بازرسی ماموران این نیرو از یک دستگاه وانت پیکان، این محموله کالای قاچاق کشف شد.

,

وی بیان کرد: در این عملیات، 2 هزار و 500 ثوب انواع البسه قاچاق از این خودرو کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

,

نام نویسی 719 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در بستان آباد

,

علی بدرشکوهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار دیار شهریار با بیان اینکه نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی در روستاها و شهرهای این شهرستان از روند روبه رشدی برخوردار بود، افزود: در 95 درصد روستاهای واجد شرایط برای برگزاری انتخابات شورا در این شهرستان، داوطلبان برای عضویت در شوراها نام نویسی کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه در شهر بستان آباد 39 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی ثبت کرده‌اند، یادآوری کرد: در بخش تیکمه داش 17 نفر و در روستاها 663 نفر ثبت نام کرده‌اند.

,

نام نویسی 829 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در مرند

,

پایگاه خبری پیام مرند نوشت: علیار راستگو روز دوشنبه در جلسه هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت این شهرستان افزود: از این تعداد 211 داوطلب در مراکز شهری و 6188 داوطلب در مناطق روستایی برای عضویت در شوراها نام نویسی کرده‌اند.

,

وی اظهار کرد: شهر مرند با 131 داوطلب بیشترین تعداد داوطلبان شرکت در این انتخابات را به خود اختصاص داده و از این تعداد 116 نفر مرد و 15 نفر زن هستند.

,

فرماندار مرند یادآوری کرد: در شهر کشکسرای 26 داوطلب مرد، در شهر زنوز 18 داوطلب مرد و 2 داوطلب زن، در شهر یامچی 19 داوطلب مرد و در شهر بناب 15 داوطلب مرد در فرمانداری شهرستان مرند نام نویسی کرده اند. 

,

ضریب اشغال تخت بیمارستانی در عجب شیر 70 درصد است

,

پایگاه خبری فرهنگ عجب شیر نوشت: سیدشمس الدین مراثی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان این شهرستان افزود: خوشبختانه  با ایجاد امکانات پزشکی و استقرار پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی(ره)، ضریب اشغال تخت های بیمارستانی این شهرستان نسبت به گذشته افزایش یافته است.

,

وی با انتقاد از کیفیت نامطلوب خدمات بیمارستان فعلی این شهرستان، خواستار شتاب بخشی در ساخت بیمارستان جدید 64 تختخوابی امام خمینی(ره) شد.

,

وی گفت: هم اکنون بیمارستان قدیمی این شهر به علت ظرفیت پایین و کمبود فضا، جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان منطقه و مسافران عبوری شهرهای آذربایجان غربی نیست.

,

ثبت نام 741 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در اهر

,

سید محمد عابدی روز دوشنبه در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری اهروصال اظهار داشت: از این تعداد 16 نفر زن و 725 نفر مرد در حوزه انتخابیه شهرستان اهر نام‌نویسی کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه تعداد کل داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مقایسه با دوره چهارم افزایش‌یافته است، افزود: در طول ثبت‌نام از داوطلبان، 627 نفر در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی نام‌نویسی کردند که از این تعداد 7 نفر زن و 620 نفر مرد هستند.

,

چگونه می توان افراد اصلح را به پارلمان شهری فرستاد

,

پایگاه خبری انعکاس بناب نوشت: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا برای دوره پنجم پایان یافت و قرار است روز 299 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره‌ای مجلس دهم شورای اسلامی در برخی حوزه‌ها پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در سطح کشور برگزار شود که به بهانه این سه رخداد بزرگ دوباره شور و شوق مشارکت‌های سیاسی مردم در اقصی نقاط کشور به اوج خود می‌رسد و شور انتخاباتی فضای جامعه را گرم و بار دیگر امیدها را برای ساختن فردایی بهتر زنده خواهد کرد.

,

اگرچه تا زمان انجام انتخابات و حتی مدت‌ها بعد از آن بررسی رخدادهای مربوط به انتخابات، تحلیل‌ها و تفسیرهای زیادی از سوی افراد، محافل و احزاب مختلف به رشته تحریر در خواهد آمد اما با این مقدمه کوتاه اشعار می‌دارد که هدف نویسنده این نوشتار در مورد بررسی چگونگی و کیفیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بناب است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه