اخبار داغ

نام نویسی 159 نامزد برای انتخابات شوراها در شهرستان گرمه

نام نویسی 159 نامزد برای انتخابات شوراها در شهرستان گرمه
با پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای های اسلامی شهر و روستا 159 نفر در شهرستان گرمه نام خود را به عنوان داوطلب در ستاد انتخابات به ثبت رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، علی محمدزاده رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمه با اشاره به افزایش 10 درصدی داوطلبان انتخابات شوراها در این شهرستان به نسبت دوره چهارم تصریح کرد: 10نفر از داوطلبان شهری زن و مابقی مرد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی ادامه داد از مجموع 159 داوطلب ثبت نام شده 58 نفر متقاضی رقابت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرهای گرمه، ایور و درق و 101 نفر نیز متقاضی تصاحب کرسی شورای روستایی هستند.

,

علی محمدزاده با تقدیر از زحمات عوامل ثبت نام مستقر در ستاد انتخابات طی یک هفته اخیر تصریح کرد: انتظار داریم ادامه مسیر انتخابات نیز با تاکید بر التزام به قانون و قانونمداری از سوی همه عوامل برگزاری، داوطلبان و اصحاب رسانه به نحوی مطلوب انجام شود.

,

فرماندار شهرستان گرمه با تاکید بر اینکه نامنویسی داوطلبان، اولین گام انتخابات است یادآور شد: هنوز صلاحیت هیچکدام از داوطلبان تایید نشده و در مراحل بعد بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت انجام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه ایجاد شور انتخاباتی توام با آرامش یکی از اهداف مهم انتخابات است افزود: ملاک عمل برای دست اندرکاران برگزاری انتخابات بی طرفی کامل و ایجاد اعتماد با اجرای سالم و قانونی و بی طرفانه فرایند انتخابات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه