اخبار داغ

آیت الله معلمی:

حقوق‌های نجومی و اختلاس‌های میلیاردی حاصل فاصله گرفتن مدیران از تفکر انقلابی است

حقوق‌های نجومی و اختلاس‌های میلیاردی حاصل فاصله گرفتن مدیران از تفکر انقلابی است
نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان گفت: فیش‌های نجومی و اختلاس‌های میلیاردی به دلیل فاصله گرفتن از شهدا و دوری از تفکر بسیجی و انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، آیت‌الله علی معلمی در دیدار با مسئولان یادمان شهید چمران در دهلاویه با اشاره به تحصیلات و جایگاه علمی این شهید دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهید چمران به دلل بصیرتی که داشت، حضور در جبهه‌ها را بر تحصیل و تدریس در آمریکا ترجیح داد. البته این حضور شهید چمران در جبهه‌ها به دلیل اعتقادات راسخ اوست وگرنه امروزه برخی از اشخاص موضوعات را مانند شهید چمران می‌فهمند اما مانند او استقامت ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خیلی از مدیران جامعه ما امروز با مشکلی به نام عدم فهم موضوعات دچار هستند، گفت: مطالعه و مرور وصیت‌نامه‌های شهدای دفاع مقدس امروز در همه جلسات دولتی از جلسه هیئت دولت تا زیر مجموعه‌ها خوانده نمی‌شود و این نخواندن زمینه ساز غفلت در جامعه و مدیریت می‌شود.

,

امام جمعه قائم شهر بیان کرد: اگر این بی‌توجهی ادامه یابد، غفلت سراسر جامعه را فرا می‌گیرد و می‌بینیم که امروز فیش‌های نجومی و اختلاس‌های میلیاردی به دلیل فاصله گرفتن از شهدا و دوری از تفکر بسیجی و انقلابی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه