اخبار داغ

نگاهی به اظهارات تونی بلئر در اجلاس آیپک؛

بلئر: اگر رژیم ملایم در ایران وجود داشت،مشکلات خاورمیانه قابل حل بود/ شکاکان داخلی، هفت تیر کشی بلئر در حرم حضرت امیر(ع) را مرور کنند

بلئر: اگر رژیم ملایم در ایران وجود داشت،مشکلات خاورمیانه قابل حل بود/ شکاکان داخلی، هفت تیر کشی بلئر در حرم حضرت امیر(ع) را مرور کنند
کسى که این سخنان را بر زبان آورده یک پاى اصلى به این روز در آمدن خاورمیانه است؛ منظور تونى بلر از مشکلات خاورمیانه، مشکلات تأمین امنیت اسرائیل، یا در واقع اسرائیلشان است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زیتون در یادداشتی به قلم دکتر احمدرضا بیضایی نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

تونی بلر در اجلاس آیپک گفته: "اگر رژیمی ملایم در ایران وجود داشت تمام مشکلات خاورمیانه قابل حل بود." در همین ابتدا بگویم که لازم نیست دنبال تحلیل باشید. کسى که این سخنان را بر زبان آورده یک پاى اصلى به این روز در آمدن خاورمیانه است.

,

آنهایى که یادشان مى آید که هیچ، آنهایى که یادشان نمى آید به روزهایى که تونى بلر در سالهاى ٢٠٠١ تا ٢٠٠٣ مردم دنیا - ایضا شوراى امنیت - را با سخنرانى هاى خود براى لشکرکشى آمریکا به خاورمیانه و ائتلاف خودش با جورج دابلیو بوش متقاعد کرد (خر کرد!) برگردند. 

,

 ذکر یکى دو نکته در اینجا حتما لازم است: اول؛ منظور تونى بلر از مشکلات خاورمیانه، مشکلات تأمین امنیت اسرائیل، یا در واقع اسرائیلشان است! اگرنه مراد او از مشکلات خاورمیانه، مشکلات مردم عراق و سوریه و یمن و لیبى و غزه و... نیست.

,

منطقى هم نیست در اجلاس "آیپک" جلوى روى آنهمه صهیونیست بالفطره، منظورت از مشکلات خاورمیانه، مشکلات مردم یمن باشد! دوم؛ منظور از "رژیم ملایم" در ایران، رژیمى است که دنبال محو اسرائیل از صفحه روزگار نباشد و مقاومت ضد صهیونیستى را رهبرى نکند و فرمان تسلیح کرانه باخترى را ندهد و موشک دست حزب الله ندهد و پاسدارانش خاکریز سوریه را مردانه مقابل رژیم صهیونیستى حفظ نکنند و رهبران گردانهاى عزالدین قسام و شهداء الاقصى و سرایا القدس و غیره را به تهران براى شرکت در کنفرانس ششم انتفاضه دعوت نکند و انقدر هم نگوید اسرائیل غده سرطانى است! 

,

اگر در داخل ایران براى کسى شبهه اى در خصوص اینکه چه کسانى خاورمیانه را به این شکل امروزى انداخته و مسبب آلام بیشمار مردم شیعه و سنى کشورهاى منطقه شده اند وجود دارد، تصاویر تلویزیونى تونى بلر را در سال ٢٠٠٣ در لحظه اى که با نوه آیت الله خوئى از کاخ سلطنتى انگلستان بیرون آمدند، و همینطور داستان منتقل شدن او بدست انگلیسى ها به کویت و بعد ورودش به خاک عراق با نفربرهاى انگلیسى و هفت تیرکشى اش از زیر عبا در صحن حرم مطهر امیرالمؤمنین (ع) و باقى قضایا را در ذهن خود مرور کند. 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه