اخبار داغ

شیخ الاسلام:

روسیه محور فعال در جلوگیری از تجزیه سوریه است/ پیشرفت روابط ایران و روسیه در جهت ایجاد ثبات در منطقه است

روسیه محور فعال در جلوگیری از تجزیه سوریه است/ پیشرفت روابط ایران و روسیه در جهت ایجاد ثبات در منطقه است
مشاور وزیر امور خارجه بیان داشت: دو کشور ایران و روسیه مخالف تغییر مرزهای جغرافیایی در منطقه هستند و پیشرفت روابط ایران و روسیه در جهت ایجاد ثبات در منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار«مشهد پیام»، در خصوص  سفر اخیر روحانی به مسکو و پیشرفت روابط ایران و روسیه و تاثیر آن بر تحولات منطقه اظهار داشت: در دنیا شاهد یک محور شر با ریاست ترامپ و از طرفی رژیم صهیونیستی و برخی مزدورانشان در کشورهایی که به جای دموکراسی، استبداد حاکم است، هستیم که راهبرد اصلی این محور به هم ریختن اوضاع و کشت‌وکشتار در منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 
وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد هستند تا بر اساس منافع خود، کشورهای منطقه ازز جمله عراق و سوریه را تجزیه کنند.

,
,

 
شیخ الاسلام با اشاره به این‌که پیشرفت روابط ایران و روسیه در جهت ایجاد ثبات در منطقه است، ابرازز داشت: دو کشور ایران و روسیه مخالف تغییر مرزهای جغرافیایی در منطقه هستند و نمونه روشن آن همکاری این دو کشور در مسئله سوریه و مبارزه با تروریسم و ثبات در منطقه خاورمیانه است.

,
,

 
سفیر سابق ایران در سوریه با بیان این‌که روسیه محوری فعال در جلوگیری از تقسیمات کشورهایی منطقه است، گفت: ایجاد صلح در منطقه و مبارزه با تروریست و همچنین جلوگیری از تجزیه سوریه، در روابط ایران و روسیه به عنوان یک اصل در نظر گرفته شده است.

,
,

 
وی با اشاره به این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که با تبلیغاتی سوء از جملهه ساخت سلاح، جلوی پیشرفت ایران را در زمینه هسته‌ای بگیرد، خاطرنشان کرد: روسیه در بحث برجام همکاری خوبی با ایران داشت و بعد از این هم شاهد تحولات خوبی در زمینه مسائل هسته‌ای با روسیه خواهیم بود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه