اخبار داغ

آیت الله فرحانی در دیدار اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان:

مُدل حکومت داری در دوران سازندگی اشرافی و غربی بود

مُدل حکومت داری در دوران سازندگی اشرافی و غربی بود
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله انقلاب و حفظ انقلاب اقتضا می کند که یاران انقلاب اسلامی سر بعضی از مسائل در چارچوب کلام امام و رهبری توجه خاص و همگرایی لازم را ایجاد نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، آیت الله عبدالکریم فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای شورای جبهه در اهواز اظهار داشت: ترکیب و وزن جلسه ما را خشنود ساخت. باید دغدغه انقلاب و انقلابی ماندن در فرمایشات حضرت آقا را مشاهد کنیم.

وی افزود: مسئله انقلاب و حفظ انقلاب اقتضا می کند که یاران انقلاب اسلامی سر بعضی از مسائل در چارچوب کلام امام و رهبری توجه خاص و همگرایی لازم را ایجاد کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه بعد از رحلت حضرت امام(ره) تنها کسی که در همان فضا و چارچوب ایشان حرکت کرد خودِ حضرت آقا است.

وی با بیان اینکه شهادت بنده را بپذیرید، بعضی وقتها بدانید حضرت آقا در زیر این آسمان تک و تنها هستند، گفت: مدل دوران سازندگی اشرافی و غربی بود، حرف آنها این بود که خوزستان را نمی شود ساخت مگر آنکه مردم آن ها له شوند. حضرت آقا مخالف ظلم آنها شد.
مقام معظم رهبری آن موقع فرمودند: انقلاب صدر اسلام در دوره جهاد اکبر منحرف شد، دوره جهاد اکبر دوره درون سازی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بعد از فوت برخی از صحابه پیامبر(ص) اموال و طلاهای آنها را با تبر تکه تکه می کردند.  جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متکی به انقلاب و روحیه انقلابی و تفکر انقلابی باشد.

وی تأکید کرد: این تشکل باید بر سه محور محتوایی گفتمان امام و رهبری در فضای اصل انقلاب، شناخت ظرف اصلی انقلاب یعنی ولایت و تمرکز بر شخص حضرت آقا بعنوان ولی زمان، کار بکند.

آیت الله فرحانی اظهار داشت: ما جداً باید بدانیم که گفتمان حضرت آقا جناحی نیست، بلکه گفتمان و تقسیم بندی ایشان انقلابی و غیر انقلابی است، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی میخواهد جمهوریت نظام که افتخار نظام است را در راستای اسلام قرار بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه