اخبار داغ

در گفتگو با شهردار بناب مطرح شد؛

تولید و اشتغال در راس امور شهرداری بناب/این مجموعه دیگر فضای امنی برای متخلفان نیست

تولید و اشتغال در راس امور شهرداری بناب/این مجموعه دیگر فضای امنی برای متخلفان نیست
شهردار بناب با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد مردمی تولید و اشتغال را در راس امور قرار خواهد داد، افزود: تلاش می کنیم مجموعه شهرداری متکی به تولیدات خود باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر داوودی صبح امروز در اولین روز آغاز به کار شهرداری در سال ۹۶ در گفتگو با انعکاس بناب، با اشاره به نام گذاری هوشمندانه شعار سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری، گفت: این شعارها در واقع الگو و چراغ راهنمای ما مسئولان و مردم است و مطرح کردن مکرر اقتصاد مقاومتی از طرف رهبر انقلاب نشان از اهمیت موضوع دارد، بنابراین باید تمامی توجهات و سمت و سوی مسئولان در سال جاری در کنار رونق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی در جهت تولید و اشتغال باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

شهردار بناب با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد مردمی تولید و اشتغال را در راس امور قرار خواهد داد، افزود: تلاش می کنیم مجموعه شهرداری متکی به تولیدات خود باشد، با راه اندازی طرحهای پیش رو از جمله تولید قطعات بتنی، سنگ فرشها و ایجاد گلخانه وسیع در مجموعه شهرداری به شعار تولید جامعه عمل خواهیم پوشاند.

,

وی تصریح کرد: قطعا راه اندازی این طرحها اشتغال را نیز به همراه خواهد داشت، منبعد سعی می کنیم به جای خرید محصولات از دیگر شهرها و استانها، از تولیدات خود شهرداری استفاده کنیم.

,

داوودی در تشریح طرح گلخانه، گفت: این طرح آماده است و بعد از تصویب شورا کارهای اجرائی آن آغاز خواهد شد، با ایجاد این گلخانه نه تنها تمام نیاز گل و گیاه شهرداری را تامین خواهیم کرد بلکه از مازاد آن برای استفاده عموم و فروش نیز استفاده می کنیم.

,

شهردار بناب با تاکید بر اینکه در بعد اقتصاد مقاومتی باید خودکفا باشیم، گفت: باید مردم و مسئولان در این خصوص همکاریهای بیشتری با شهرداری داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه پشتوانه اصلی شهرداری خود مردم هستند، افزود: اگر مردم در کارهای شهرداری مشارکتی نداشته باشند هیچ طرحی جلو نخواهد رفت.

,

داوودی ضمن تاکید بر ضرورت تعامل ادارات به خصوص نهادهای خدمات رسان با مجموعه شهرداری، گفت: اگر همکاری و تعامل در شهرستان بین ادارات حاکم باشد، کارها به مراتب راحت تر و سریع تر انجام خواهد گرفت.

,

شهردار بناب، با اشاره به برنامه ۶ ماهه شهرداری، اتمام طرح های نیمه تمام را اولویت کاری این مجموعه دانست و گفت: اتمام مطالعه طرح جامع شهرستان، تکمیل یادمان شهدای گمنام، راه اندازی گلخانه، تولید سنگ فرش و تنظیم افق چشم انداز ۵ ساله شهرداری، از جمله طرح هایی هستند که در ۶ ماهه اول امسال شاهد آنها خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اتفاقات اخیر پیش آمده در مجموعه شهرداری در خصوص تخلفات مالی، گفت: از روزی که این مسئولیت را عهده دار شدم با همکاران خود هم پیمان شده ایم که صادقانه و به دور از هر گونه حاشیه در خدمت مردم باشیم.

,

داوودی ادامه داد: هرکسی خدای نکرده حتی فکر تخلف در سر داشته باشد، مجموعه شهرداری فضای امنی برایش نخواهد بود، جسارتا عرض می کنم چه این فرد از بین مردم با عنوان سودجو باشد و چه از خود مجموعه باشد، در هر حالت حاشیه امنی نخواهد دید.

,

شهردار بناب افزود: در خصوص اتفاقات اخیر نیز اجازه خواهیم داد قانون در مورد آنها قضاوت کند.

,

وی با تاکید بر اینکه دیگر در این مجموعه تخلفی نخواهید دید؛ افزود: به حول قوه الهی این مجموعه بیمه شده و با قطع یقین عرض می کنم افرادی کارآمد و سالم داریم که با جان و دل در خدمت مردم بوده و خواهند بود.

,

داوودی گفت: از مردم خواهش می کنیم به شهرداری اعتماد کنند، بدانید که شهرداری از خود شماست، از تمامی احاد مختلف مردم، اعم از دانشجو، معلمین، اساتید و همه و همه استدعا داریم با ارائه ایده و نظر ما را در این راه یاری کنند.

,

شهردار بناب با بیان اینکه قدردان مردم هستیم، افزود: در دو ماه گذشته همین مردم ثابت کردند که با شهرداری آشتی دوباره کرده اند، خوشبختانه در ماه های منتهی به سال ۹۵ با استقبال خوبی بدهی های ماده ۱۰۰ و عوارض ها پرداخت شد، که باعث پیشرفت برخی امورات جاری شد.

,

وی در خاتمه خطاب به مردم بناب، گفت: مطمئن باشید نه تنها شهرداری از اعتماد شما سوء استفاده نخواهد کرد بلکه در هنگام تحویل مجموعه، با کارنامه درخشان پیش درگاه الهی و شما مردم عزیز بناب سربلند خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه