اخبار داغ

کاشان سال ۹۵ را با ۷۴۳ آتش سوزی و ۱۳۷۲ حادثه سپری کرد

کاشان سال ۹۵ را با ۷۴۳ آتش سوزی و ۱۳۷۲ حادثه سپری کرد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: سال گذشته ۷۴۳ موردآتش سوزی و ۱۳۷۲ حادثه در این شهرستان بوقوع پیوسته است و ۷۸۴ نفر توسط آتش نشانان کاشانی از حادثه نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، سید مهدی مجد الاشرافی با بیان این خبر اظهار کرد: علل حرائق رخ داده شامل بی احتیاطی، اتصالی برق ، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدی آتش، نقص فنی خودرو  ، بالا بودن حرارت محیط و انتقال آن وهمچنین  نقص فنی کپسول و پیک نیک بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

وی خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی این شهرستان سال گذشته در ۱۳۷۲ حادثه جداگانه شامل تصادفات ، سقوط از ارتفاع و چاه، ریزش آوار ، آسانسور ، آب افتادگی و نشست زمین ، گرفتن مار و حیوانات موزی و برق گرفتگی  به شهروندان و هموطنان امداد رسانی نموده و از خطرات ناشی از این حوادث  نجات داده اند.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ادامه داد: بیشترین آمار حرائق در سال ۹۵  در واحد های با کاربری مسکونی ، خودرو،صنعتی و انبارها، و تجاری  رخ داده که آتش نشانان ۷۸۴ نفر رادرحوادث وحرائق  سال گذشته نجات داده و متاسفانه سوانح مذکور ۵۹۹ مصدوم و متاسفانه ۲۸  نفر فوتی در بر داشته است.

,

مجد الاشرافی افزود:  متوسط زمان رسیدن به محل حوادث ، داخل محدوده شهری در حوادث ۰۰:۰۴:۴۰ ثانیه  و حرائق ۰۰:۰۴:۳۶ ثانیه بوده  و آتش نشانان در ۱۱۳ مورد حادثه در خارج از محدوده شهری هم شرکت داشته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه