اخبار داغ

مصدومیت ۱۱ نفر در پی سوانح رانندگی در زابل

مصدومیت ۱۱ نفر در پی سوانح رانندگی در زابل
در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر در پی سوانح رانندگی در شهرستان زابل راهی بیمارستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛رییس مرکز فوریت های پزشکی زابل  عنوان کرد: در پی برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در محور ده نو کرباسک شهرستان زابل سه نفر مصدوم شدند.

غلامعلی رفعت ابراز داشت: پس از این حادثه و اعلام موضوع مقارن مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل، بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس شهری شماره دو زابل به محل حادثه اعزام که در مدت زمان کمتر ۱۰ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و پس از تریاژ ، اقدامات درمانی اولیه جهت مصدومین را آغاز کردند و در ادامه سه نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت امیرالمومنین علی (ع) زابل منتقل شدند.

وی در ادامه از برخورد موتورسیکلت با سمند که باعث مصدومیت سه نفر شد خبر داد و تصریح کرد: در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه موتور سیکلت نیز سه نفر مصدوم شدند.

رفعت همچنین گفت: پس از این حادثه واعلام موضوع به مرکز پیام فوریت های پزشکی زابل، بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده ای ادیمی به محل حادثه اعزام که در مدت زمان کمتر از سه دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و پس از تریاژ، اقدامات درمانی اولیه جهت مصدومین را آغاز کردند و هر سه نفر مصدوم این حادثه راکبین موتور سیکلت بوده اند که ۲ نفر پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت امیرالمومنین علی (ع) زابل منتقل شدند و یک نفر دیگر از مصدومین هم به صورت سرپایی از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شد و از رفتن به بیمارستان خوداری کرد.

رییس مرکز سوانح و فوریت های پزشکی زابل در ادامه به حادثه ای دیگر در شهرستان زابل اشتره کرد و خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یکدیگر در شهرستان زابل ، خیابان طالقانی، پنج نفر مصدوم شدند.


رفعت افزود: پس از وقوع این حادثه و اعلام موضوع به مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل، بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاههای اورژانس شهری شماره یک و شماره دو زابل به محل حادثه اعزام که اولین تیم امدادی در مدت زمان کمتر از سه دقیقه در محل مذکور حاضر و پس از تریاژ، اقدامات درمانی اولیه جهت مصدومین را آغاز کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چهار نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم های حاضر جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت امیرالمومنین علی (ع) زابل منتقل شدند و ۱ نفر دیگر از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شد و از رفتن به بیمارستان خودداری کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه