اخبار داغ

به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز؛

چهار اکیپ دامپزشکی در زابل فعالیت دارند

چهار اکیپ دامپزشکی در زابل فعالیت دارند
رییس اداره دامپزشکی شهرستان زابل عنوان کرد: چهار اکیپ سیار و ثابت دامپزشکی در شهرستان زابل فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیداحامد گنجعلی ابراز داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم در ایام نوروز و جلوگیری از بروز تخلفات از روز اول تعطیلات در اداره دامپزشکی زابل؛ واقع در بلوار کارگر اکیپ ثابت کشیک بوده است.

وی با بیان اینکه، نظارت بهداشتی از فرآورده های خام دامی در قالب اکیپهای بازرسی اداره دامپزشکی زابل در تعطیلات عیدنوروز انجام می شود ادامه داد: سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زابل؛ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، گزارشات و شکایات احتمالی شهروندان است.

رییس نظام دامپزشکی زابل خاطرنشان کرد: مردم با خودداری از خرید و مصرف گوشتی که از مراکز غیر مجاز تهیه شده سلامت خود و خانواده را تضمین کنند چرا که ادارات دامپزشکی پس از اطمینان از سلامت مواد و به ویژه گوشت اجازه فروش محصولات را می دهد و این موضوع سبب کاهش بیماری های غیرواگیر و همچنین واگیردار می شود.

گنجعلی تصریح کرد: بیماری های بسیاری به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی از طریق دام و سایر حیوانات به انسان ها منتقل می شود که در این راستا فرهنگ سازی بیشتری باید انجام شود بنابراین اداره دامپزشکی زابل با تمام توان به دنبال افزایش آگاهی و اطلاعات در میان مردم است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه