اخبار داغ

مرد جنجالی شورای شهر یاسوج باز هم بیانیه داد:

فریادهایم به جایی نرسید/از مردم پوزش می طلبم

فریادهایم به جایی نرسید/از مردم پوزش می طلبم
سرافراز اردشیری عضو فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج با انتشار بیانیه‌ای دلایل عدم ثبت‌نام خود را در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،سرافزار اردشیری در بیانیه ای عدم شرکت دوباره خود در انتخابات شورای شهر یاسوج را بیان کرد. و ی در این بیانیه آورده است،بنا به دلایل صدر الاشاره که همیشه از آن به عنوان تجربه‌ای تلخ در تاریخ زندگی‌ام یاد خواهم کرد، تصمیم بر این شد که از ثبت نام در دوره پنجم منصرف شوم. البته عدم ثبت نام اینجانب به منزله کنار کشیدن از فعالیتهای سیاسی و اجتماعی نیست

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر،,

به نام خداوند جان و خرد
” والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون” مومنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمان هایشان وفادارند
مردم فهیم و پاک نهاد شهر یاسوج
با درود و آرزوی ایامی خوش برای شما و همه هموطنان عزیزم
همزمان با پایان عمر چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج، اقشار مختلف مردم بویژه نخبگان و متخصصان آشنا به مسائل شهری برای ثبت نام دوره پنجم اعلام حضور کردند؛ با این شناخت که با تصاحب جایگاه شورا به عنوان نزدیکترین پارلمان محلی شهر می توانند با تصمیم سازی، تصمیم گیری و نظارت سرنوشت و آینده شهر را متحول کنند. اما اینجانب بنا به دلایلی که عرض می کنم و این دلایل هم بی تاثیر از عهدشکنی و عملکرد شورا و شهردار فعلی نیست؛ نه تنها از ثبت نام مجدد در کارزار انتخاباتی صرف نظر نموده ام بلکه شرمنده موکلین خود هم شده ام.
عهدشکنی با مردم شهر از این جهت، چون اعضای شورای دوره چهارم در برنامه های انتخاباتی خود با شهروندان پیمان بسته اند به تبعیض و بی عدالتی در شهرداری پایان دهند، سیمای بصری و وضعیت نامطلوب شهر را سامان بخشند، آسیب های فرهنگی و اجتماعی شهر را شناسایی  و با کمک دولت کاهش دهند، خدمات عمومی و فضای سبز بطور یکسان در همه محلات و مناطق شهری عادلانه توزیع گردد و برای معضلات ترافیکی و تمرکز اصناف در مرکز شهر چاره ای اندیشیده شود. اما بعد از شروع بکار شورای فعلی بجای شایسته سالاری و انتخاب مدیری کارآمد، اکثریت اعضای شورا با روی آوردن به پدیده شوم قوم گرایی و کند و کاش در وصلت های سببی و نسبی عهد خود با مردم را شکسته و با این شاخص نامیمون مدیری را بر شهر حاکم کردند که دود آتشی که در این شهر برافروخته تا سالیان سال به چشم شهروندان خواهد رفت. در این چهار سال نه تنها شاهد رشد شاخص های شهری نبوده ایم بلکه با کنارگذاشتن کارکنان نخبه شهرداری و زیرپا گذاشتن منافع عمومی شهر در طول تاریخ شهر یاسوج بالاترین درجه انحراف از قوانین شهری و اصول شهرسازی صورت گرفته است. اینجانب و طیف اقلیت از همان ابتدا این خطر را احساس و شش ماه بعد در جلسات شورا و با حضور رسانه ها تخلفات صورت گرفته را علنی کردیم، اما چون تصمیم گیریها با گروه اکثریت و موافقان شهردار بود فریاد ما بجایی نرسید و آنچه برای آبادانی شهر می خواستیم محقق نشد.

,
,
,
,
,
,
, ,


گروه اقلیت با اعتقاد به تعامل با دولت و تمام دستگاههای خدمات رسان در شهر با بکارگیری تمام ظرفیت های موجود از هرگونه تلاش برای کارآمدی  بهتر و اصلاح روند مدیریت فعلی شهر دریغ نکرده اند. تذکرات، طرح سوال، استیضاح شهردار، رسانه ای کردن تخلفات شورا و شهرداری جهت تنویر افکار عمومی و برملا کردن معاملات برخی اعضای شورا با شهردار موید این ادعا می باشد.
از اینکه چنین فضایی بر شورای شهر و شهرداری حاکم شد و نتوانسته ایم رضایت را برسیمای شهر و چهره شهروندان ببینیم پوزش می طلبم. ولی از اینکه در طول این چند سال دربند هوای نفس و معامله گری نیفتاده‌ام و عهد خود با مردم را به منافع شخصی نفروخته ام در محضر خدای خود احساس سربلندی می کنم.
و اما راجع به انتخابات آتی شورای اسلامی شهر، اینجانب علیرغم برخورداری از پشتوانه احزاب و بزرگان اصلاحات شهرمان و همین طور حمایت بی دریغ ایلات و طوایف بالاخص ایل سترگ تامرادی که در این چند روز اخیر حقیر را مورد لطف و تفقد قرار داده اند  بنا به دلایل صدر الاشاره  که همیشه از آن به عنوان تجربه‌ای تلخ در تاریخ زندگی‌ام یاد خواهم کرد، تصمیم بر این شد که از ثبت نام در دوره پنجم منصرف شوم. البته عدم ثبت نام اینجانب به منزله کنار کشیدن از فعالیتهای سیاسی و اجتماعی نیست؛ در حد توان و تکلیف با کشیدن خط بطلان بر تفکر قومیتی ازمیان کاندیداها، افراد اصلح و شایسته را حمایت خواهم کرد و بار دیگر جولان را به فرصت طلبان نخواهم داد تا انشااله  نخبگانی متعهد و متخصص و با اندیشه ای نو سکان شورای اسلامی شهر یاسوج را بدست گیرند و در آینده با انتخاب مدیری کارآمد و با طرحی نو، پایتخت طبیعت ایران را در راستای شاخصهای شهری به جایگاه واقعی خود ارتقاء و آرامش، شادابی و پویایی را به شهروندان شهرمان هدیه دهند.

,
,
,
,

*سرافراز اردشیری
عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج

,
,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه