اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

نگاه‌های طایفه‌ای مانع توسعه کهگیلویه و بویراحمد شده است/هیات‌های اجرایی انتخابات، قانون را سرلوحه کار قرار دهند

نگاه‌های طایفه‌ای مانع توسعه کهگیلویه و بویراحمد شده است/هیات‌های اجرایی انتخابات، قانون را سرلوحه کار قرار دهند
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیات‌های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در استان قانون را سرلوحه کار قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، فتاح محمدی پبش از ظهر امروز در جلسه آموزش هیات‌های اجرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا ضمن قدردانی از فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از کسانی که خدمت به مردم را در شرایط کنونی به مردم اختصاص دادند تا انتخابات سالم و پرشوری را برگزار کنیم قدردانی می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: تمام فرآیند به منظور تحقق مشارکت حداکثری است که در انسجام ملی و هم گرایی و ...مهم است لذا باید تمام تلاشمان را برای این مهم به کار گیریم.

,

محمدی ادامه داد: از هیات‌های اجرایی انتظار می‌رود که قانونمداری، امانت‌داری و رازداری را رعایت کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود امکانات در ستادهای انتخابات شهرستان‌های هشت گانه اذعان کرد: دغدغه کمبود امکانات در ستادهای شهرستانی را داریم لذا تاکنون اعتباری در اختیار ستاد استان قرار گرفته نشده است که به محض جذب اعتبار به ستادهای شهرستان ها تزریق می‌کنیم.

,

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون اعتباری در اختیار ستادهای استانی قرار نگرفته است، گفت: مهمترین ابزار کار ستادهای انتخابات حوزه‌های فناوری بوده که انتظار می‌رود اعضای هیات‌های اجرایی افراد توانمند در حوزه فناوری را به فرمانداران معرفی کنند.

,

محمدی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه نباید نگاه طایفه‌ای و قومی قبیله‌ای به انتخابات شوراها نداشته باشیم، گفت: نگاه طایفه‌ای و قبیله‌ای از عوامل توسعه نیافتگی است.

,

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید نگاه طایفه‌ای به انتخابات شوراها داشته باشیم، تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی لازم در خصوص عدم نگاه طایفه‌ای به انتخابات صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه