اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی:

روح جوانمردی و احترام در ورزش باستانی موج می‌زند

روح جوانمردی و احترام در ورزش باستانی موج می‌زند
رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت: ورزش پهلوانی یک فرهنگ است که روح جوانمردی و احترام در آن موج می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  اراک امروز؛ تیمور همتی رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی امروز در جمع اردونشینان تیم ملی در زورخانه متقین اراک با بیان اینکه احترام و منش پهلوانی و ادب در ورزش باستانی موج می زند، گفت: در همه ورزش ها احترام وجود دارد ولی در هیچ ورزشی احترام به بزرگتر و پیشکسوت مانند ورزش باستانی در همه سنین وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

همتی با اشاره به اینکه باید ورزش و منش پهلوانی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، افزود: ورزش پهلوانی یک فرهنگ است که باید پرچم آن در همه کشورها برافراشته شود.

,

وی با تاکید بر اینکه روح جوانمردی و احترام در ورزش باستانی موج می زند، افزود: در این ورزش موی سفید و پیشکسوت بودن حرف اول را می زند و باید این منش در جامعه و در میان نسل های مختلف باشد.

,

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی هم چنین به امنیت ایران اسلامی نیز اشاره و افزود: این امنیت و آرامشی که ما اکنون داریم به برکت نعمت ولایت و ایثارگری ها و اقتدار نیروهای مسلح و خون شهداست و باید قدردان آن باشیم.

,

وی هم چنین از اهتمام ریاست و اعضای فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور برای ارتقا سطح این ورزش در استان تقدیر کرد.

,

همتی در ادامه از حضور ورزشکاران و برترینهای ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور در قالب تیم ملی و مربی و سرپرست ارزنده این تیم منسجم تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان شاءالله در این اردو از همه امکانات و شرایط موجود رضایت داشته و با خاطره خوب و خوشی این استان را ترک کنند.

,

دومین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای کشور از ۶ فروردین ماه به مدت هفت روز در مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد و زورخانه متقیین کلانشهر اراک برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه