اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

مسئولان و مردم هوشمندانه در پیاده سازی شعار سال 96 تلاش کنند

مسئولان و مردم هوشمندانه در پیاده سازی شعار سال 96 تلاش کنند
سرهنگ عجمی گفت: تحت فرامین ولی فقیه و رهبر عزیزمان مبنی بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی، مردم بخصوص مسئولان باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را پشت سر قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اصفهان شرق،فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع)  با تبریک سال جدید و با اشاره به سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب در اولین روز از بهار گفت: رهبر فرزانه همچون سال های قبل با علم و آگاهی کامل و اشرافیت تمام بر مسائل داخلی و خارجی با پیامی حکیمانه و هوشمندانه به مسئولان گوش زد کردند که در جهت مبحث اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل انچنان که باید کار انجام شود نشد و این دغدغه بار دیگر در نام گذاری شعار سال 96 مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

سرهنگ حسن عجمی اظهار کرد: ویژگی شعار امسال این است که پیاده سازی پیام، وظیفه خود مردم است که آگاهانه در این سال عمل کرده و هوشمندانه اقدام کنند و این می تواند شاخصه خوبی در مبحث انتخابات برای باز شدن مسیرهای دیگر در زمینه تحقق یافتن خواسته رهبر انقلاب و اسایش بهتر مردم باشد.

,

وی با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاه و ارگانی باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، افزود: اگر ضروریات اقتصاد مقاومتی به درستی در جمع مسئولان انجام شده بود، الان وضع اینگونه نبود.

,

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) با تاکید بر اینکه همه باید در حرکت خود بصیر بوده و با اتحاد در زمینه اعتلای کشور گام بردارند، خاطرنشان کرد: دشمنان منتظر رخنه و شکاف برای نفوذ بیشتر در کشور هستند ولی باید اگاهانه قدم بر داریم تا پیام سال 96 که توسط رهبر بصیر و فرزانه کشور مطرح شد، به درستی تحقق یابد.

,

وی بیان کرد: در شرایط کنونی طبق فرمایشات حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، توجه به نام اقتصاد مقاومتی به تنهایی موثر نیست و در خصوص راه حل و علاج وضع کنونی، علاج در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همه همت مسئولان و مردم بر ان است.

,

سرهنگ عجمی در ادامه مباحث مذکور تاکید کرد: این نقاط کلیدی در خصوص اقتصاد مقاومتی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال بویژه اشتغال جوانان و تک تک جامعه مسئول است تا هوشیارانه و با برنامه ریزی صحیح در تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کند زیرا به فرموده رهبری اولویت اصلی کشور، مسائل اقتصادی است.

,

وی بیان کرد: تحت فرامین ولی فقیه و رهبر عزیزمان مبنی بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی، مردم بخصوص مسئولان باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را پشت سر قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه