اخبار داغ

مسئولان کم کاری خود را به پای مردم نگذارند

مسئولان کم کاری خود را به پای مردم نگذارند
اعضای شورای شهر و شهرداری باید در مقابل کم کاری‌های خود پاسخ گو باشند و نسبت به رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند نه اینکه مردم را محکوم کنند که توقعاتشات از شهرداری و یا شورای شهر بیشتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، عضو شورای اسلامی مشگین‌شهر در جلسه اخیر شورای شهر با بیان اینکه سطح توقعات مردم از شهرداری بالا رفته است گفت: نگرش مردم به شورا و سطح توقعات مردم بالارفته است و ما وظیفه داریم نسبت به حل و فصل مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

به گزارش سفیرمشکین، با نگاهی گذرا به وضعیت مشگین‌شهر می‌توان توقعات مردم را از مجموعه شهرداری مشاهده کرد هر روز شاهد انباشت زباله در محلات مختلف هستیم که از بوی آن نمی‌توان در محله تردد کرد اما مردم مشگین‌شهر به خاطر وضعیت شهرداری و توقعات کم خود این مسائل را تحمل می‌کنند و در مقابل مردم این شهر به خاطر زباله‌هایی که در محلات انباشته شده و نظافت عمومی شهر در مقابل مسافران ورودی به این شهرستان همواره شرمسار هستند.

,

 

,

توقعات مردم این شهر در مقابل چاله چوله‌های شهر که روزانه از روی آن تردد می‌شود می‌شود و مجبور هستند هزینه زیادی را صرف تعمیر خودروی خود کنند اما تاکنون اعتراضی نکرده‌اند، چاله‌هایی که موجب شده است مقابل تعمیرگاه‌ها پر از خودرهایی شود که  در سایه عبور از چاله چوله‌ها خراب شده است اما مردم هنوز این وضعیت را تحمل می‌کنند و خم به ابرو نمی‌آورند و 10ها مورد دیگر ...

,

 

,

قطعاً اعضای شورای شهر نیز از این وضعیت به وجود آمده رنج می‌برد اما با وجود این، اظهار می‌کنند که توقعات مردم مشگین‌شهر از شهرداری زیاد شده این در حالی است که در صورت افزایش توقعات مردم از شهرداری و یا شورای شهر اکنون شاهد چنین وضعیت نابسامان در این شهرستان نبودیم.

,

 

,

اعضای شورای شهر و شهرداری باید در مقابل کم کاری‌های خود پاسخ گو باشند و نسبت به رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند  نه اینکه مردم را محکوم کنند که توقعاتشات از شهرداری و یا شورای شهر بیشتر شده است چرا که مردم غیر از ساماندهی وضعیت موجود که در گروی آبروی شهر است هیچ توقعی از شهرداری و شورای شهر ندارند که که شورای شهر در طول این دوره ناتوانی خود را در مدیریت شهری ثابت کرده‌اند.

,

 

,

عمده درآمد شهرداری از عوارضی است که از مردم این شهر است دریافت می‌شود لذا شهرداری موظف است در مقابل عوارضی که از مردم دریافت می‌کند خدمات ارائه کند و این امر موجب نمی‌شود که تواقعات مردم کمتر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه