اخبار داغ

آزادی حامی کی‌روش در نبرد بزرگ؛

لیپی هم تسلیم کی‌روش شد/ حرکت ایران از روی دیوار چین به سمت روسیه

لیپی هم تسلیم کی‌روش شد/ حرکت ایران از روی دیوار چین به سمت روسیه
دو تیم ایران و چین در نبردی که جذابیت های مختلفی دارد، برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم های ایران و چین در روز هفتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه یک قاره آسیا از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با قضاوت داوران سنگاپوری آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران پیش از این دیدار با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و تیم ملی چین با 5 امتیاز در رده پنجم گروه قرار دارد با این وجود اما اتفاقی که این بازی را جذاب کرده، تقابل دو سرمربی نامدار دنیا یعنی کارلوس کی روش و مارچلو لیپی است. با حاشیه های زنده ی این دیدار از ورزشگاه آزادی با "ورزس سه" همراه باشید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هفته هفتم رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، ورزشگاه آزادی تهران، سه شنبه 08/01/96 ساعت 16:30

,

داور: محمد تاکی(سنگاپور)                 کمک ها: لی زیلیانگ و رونی کوه مین کیات (سنگاپور)

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

اخطار:

,


سعید عزت اللهی(38) -مسعود شجاعی(39)- علیرضا جهانبخش(63) از ایران

,
,

 

,

هونگ بو(81) از چین

,

 

,

 

,

 

,

 

,

تیم ملی ایران:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، وریا غفوری (79 رامین رضاییان)، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش(88 وحید امیری)، مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد(71 سردار آزمون)
سرمربی: کارلوس کی روش

,
,
,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

تیم ملی چین:
ژنگ چنگ، می فانگ، جیانگ ژیپنگ، ژانگ لینپنگ، ژانگ ژی ژه(46 هوانگ بوان)، فنگ ژیائوتینگ، ژانگ یانگ(46 لی وو)، ژانگ ژی، ووی ژی(48 این هونگ بو)، گائو لین و یو دابائو
سرمربی: مارچلو لیپی

,
,
,

 

,

 

,

 

,

 

,

شرح گل: 

,

 

,


ایران 1 چین 0 (دقیقه 46، مهدی طارمی): اولین حرکت ملی پوشان کشورمان در نیمه دوم یک گل برای آنها به همراه داشت و باز هم مهدی طارمی در متن این گل قرار داشت. ارسال بلند ملی پوشان ایران با ضربه سر ناقص شجاعی به طارمی رسید و او نیز با ضربه ای روپا برای اولین بار دروازه چینی ها را باز کرد.

,
,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

شرح بازی

,

 

,


ملی پوشان فوتبال کشورمان موفق شدند با ارائه یک بازی هجومی و تنها گلی که در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساندند از پس حریف خود بگذرند و خود را 17 امتیازی کنند. 

,
,


همانطور که قابل پیش بینی بود بازی با حملات ایران آغاز شد و در حالی که تنها دقایقی از بازی گذشته بود اولین خطرات را روی دروازه حریف ایجاد کردند، خطراتی که سودی برای ایران نداشت، البته با گذشت دقایقی از بازی نه تنها حملات ملی پوشان ایران کمتر نشد که بازیکنان این تیم با بیشتر کردن فشار بازی به دنبال راهی برای باز کردن دروازه حریف بودند، آنها بارها با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود از چپ و راست راه دروازه حریف را در پیش گرفتند اما هیچ کدام این ها در نهایت کارگر نیفتاد تا چینی ها که بیشتر به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود بودند جان سالم به در ببرند. آنها در این نیمه تنها یک بار توانستند توپ را به گلر ایرانی برسانند و در باقی دقایق بازی حتی در ضدحملات خود نیز ناکام بودند.

,
,


در آغاز نیمه دوم نیز ابتدا این بازیکنان ایران بودند که میل به دروازه چینی ها کردند و خیلی زود هم توانستند مزد حمله خود را بگیرند و به گل برتری برسند، آنها در ادامه نیز چند بار دیگر تا مرز فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت نتوانستند تعداد گل های خود را بیشتر کنند اما در طرف مقابل چینی ها که خود را بازنده می دیدند بر تعداد حملات خود افزودند و بارها خود را به دروازه ایران رساندند، حملاتی که کم و بیش خطرناک به نظر می رسید اما در نهایت مدافعان و دروازه ایران توانستند آنها را خنثی کنند تا این تیم راهی به دروازه کشورمان پیدا نکند و بازی را با همان یک گل آغاز نیمه دوم به شاگردان کی روش واگذار کنند. 

,
,


اکنون تیم ملی کشورمان توانست صدرنشینی خود را به تثبیت برساند و با 17 امتیاز کماکان در بالای جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها حضور داشته باشد.

,
,

 

,

 

,

 

,

اتفاق ویژه:

,

 

,

 

,


1. هواداران فوتبال ایران در این بازی هم ورزشگاه آزادی را لبریز کردند البته حضور امروز آنها از جهات مختلفی با دیدارهای قبل متفاوت بود، حضور هواداران فوتبال در دیدار امروز برابر چینی ها، خیلی ها را به یاد سال های قبل و دهه های شصت و هفتاد انداخت چرا که آنها علاوه بر پر کردن تمام راهروها و راه پله ها، دیوارهای طبقه دوم را نیز اشغال کرده بودند. 

,
,


2. پیروزی ملی پوشان کشورمان در این دیدار باعث 17 امتیازی آنها شد تا همچنان با 4 امتیاز بیشتر از کره ای ها در صدر جدول حضور داشته باشند، 4 امتیازی که می تواند خیال آنها را بابت بازی های آینده راحت تر کند. 

,
,


3. برد یک بر صفر مقابل چینی ها، چهارمین پیروزی یک بر صفر آنها در بازی های مقدماتی جام جهانی محسوب می شد، آنها پیش از این نیز در برابر ازبکستان، کره جنوبی و قطر با یک گل به برتری رسیده بودند.

,
,

 

,

 

,

 

,

بهترین بازیکن:

,

 

,


در روزی که تیم ملی کشورمان موفق شد بازی هجومی و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد اغلب بازیکنان موفق شدند وظایف محوله را به خوبی به سرانجام برسانند، مرتضی پورعلی گنجی یکی از بازیکنانی بود که موفق شد بازی فوق العاده ای را در خط دفاعی از خود به نمایش بگذارد و سدی در برابر حملات حریف باشد، مهدی طارمی نیز به مانند دیدار قبلی با گل سه امتیازی خود یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، البته او می توانست یکی دو بار دیگر نیز دروازه چینی ها را فرو بریزد که این اتفاق نیفتاد. امید ابراهیمی، میلاد محمدی، مسعود شجاعی نیز از بازیکنان خوب دیگر تیم ملی بودند که توانستند در این دیدار بدرخشند.

,
,

 

,

 

,

 

,

دقایق حساس:

,

 

,


دقیقه 4: اولین حرکت خطرناک این دیدار مطابق انتظار توسط ملی پوشان فوتبال کشورمان صورت گرفت اما تعلل طارمی باعث شد تا تنها یک کرنر نصیب مان شود، کرنری که در نهایت سودی برای ایران نداشت. 

,
,


دقیقه 4: ثانیه هایی پس از اولین حمله دیدار، ضد حمله چینی روی دروازه ایران خطرناک بود اما شوت مهاجم این تیم با فاصله ای زیاد از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

,
,

 

,

دقیقه 7 – یک حرکت دیگر از سوی ملی پوشان کشورمان و این بار ضربه دیدنی و سرضرب گوچی دروازه چینی ها را به خطر انداخت که با واکنش گلر این تیم این توپ هم راهی کرنر شد.

,

 

,

, ,

 

,

دقیقه 7 – پس از ارسال این کرنر و طی فعل و انفعالاتی میلاد محمدی با ضربه روپای خود می توانست برای ایران پیام آور شادی باشد اما این ضربه وی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. 

,

 

,


دقیقه 8 – ضربه ایستگاهی ارسالی شجاعی در حالی که می توانست برای حریف خطرساز شود با نرسیدن مهاجمان به این توپ، از کنار دروازه به بیرون رفت.

,
,

 

,

دقیقه 16 – پس از دقایقی یک ضربه دیگر از ملی پوشان کشورمان بازهم هیجان را به هواداران تزریق کرد و این بار پاس به عقب زیبای طارمی که با سر نواخته شد توپ را برای ضربه زنی گوچی مهیا کرد اما ضربه گوچی راهی به دروازه سرخ پوشان نیافت.

,

 

,

دقیقه 20 – این شوت دیدنی جهانبخش می توانست اولین گل را برای تیم ملی کشورمان به همراه داشته باشد اما باز هم این اتفاق نیفتاد تا ضربه زیبای این بازیکن با سابیدن به تور بالای دروازه راهی بیرون شود.

,

 

,

, ,

 

,

دقیقه 29 – یک حمله دیگر از جناح چپ فرصت خوبی را برای گلزنی طارمی مهیا کرد اما ضربه چرخشی این بازیکن نیز راهی به دروازه نیافت. 

,


دقیقه 35 – باز هم مهدی طارمی نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و در حالیکه این بار بیش از هر زمان دیگری به گلزنی نزدیک بود ضربه خود رابه سوی دروازه حریف زد اما دروازه بان چینی مرد اول این دوئل بود.

,
,

 

,

دقیقه 37 – یک حرکت دیگر و ارسال توپ به جناح چپ این بار محمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه به موقع این بازیکن نیز توسط گلر چینی به کرنر فرستاده شد. 

,


دقیقه 39 – ارسال بلند چینی ها از روی ضربه ایستگاهی برای اولین بار توپ را به بیرانود رساند و این دروازه بان با مشت خود توپ را از محوطه خطر دور کرد.

,
,

 

,

دقیقه 41 – حرکت دیدنی جهانبخش یک موقعیت خوب دیگر برای ایران به وجود آورد اما شجاعی نتوانست پاس خوب این بازیکن را تبدیل به گل کند و بازهم گلر چینی نقطه کرنر را به ایرانی ها نشان داد. 

,


دقیقه 42 – ارسال جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه آکروباتیک و دیدنی طارمی دروازه چینی ها را به شدت به خطر انداخت اما توپ این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

,
,

 

,

دقیقه 54 – ضربه کاشته بازیکنان ایران به راحتی توسط گلر چینی مهار شد.

,


دقیقه 56 – ضربه ایستگاه چینی ها که در موقعیت خطرناکی نصیب این تیم شد با شوت هوانگ بوئن و با فاصله کمی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت. 

,
,


دقیقه 64 – یک بار چینی ها خود را به دروازه ایران نزدیک کردند و این بار نیز با یک ضربه ایستگاهی و پس از آن یک ضربه سر دروازه بیرانوند را به خطر انداختند اما این توپ نیز با فاصله کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

,
,

 

,

دقیقه 78 - چینی ها که به دنبال باز کردن دروازه ایران هستند بازهم خود را در موقعیت گلزنی قرار دادند، آنها در این دقیقه از روی ارسال کرنر و ضربه سر دروازه ایران با خطر مواجه ساختند اما این توپ نیز از کنار دروازه به بیرون رفت. 

,


دقیقه 79 – ارسال خطرناک چینی ها از کناره سمت راست با واکنش دیدنی بیرانوند راهی کرنر شد.

,
,

 

,

دقیقه 86 – ارسال شجاعی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر آزمون دروازه چینی ها را به شدت به خطر انداخت اما سودی برای ایران نداشت.

,

 

,


دقیقه 90 – ارسال دیگری از سوی چینی روی دروازه ایران با مهار به موقع بیرانوند روبرو شد.

,
,

 

,

18:35 - دو بازیکن از هر دو تیم ایران و چین برای تست دوپینگ انتخاب شدند.

, 18:35 -,

 

,

18:35 - بازیکنان تیم ملی بعد از برد برابر چین به سمت هواداران رفتند تا جشن پیروزی را در کنار  آنها برگزار کنند.

, 18:35,

 

,

18:25 - تیم ملی ایران در حضور 78150 هوادار خود توانست تیم ملی چین را شکست دهد و  جشن بزرگی را در کنار هواداران خود برگزار کند.

, 18:25 -,

 

,

18:20 - داور چهارم مسابقه 5 دقیقه زمان تلف شده در نیمه دوم را اعلام کرد.

, 18:20 ,

 

,

18:20 - مارچلو لیپی در دقایق پایانی بازی نا امیدانه به سمت نیمکت تیم ملی چین بازگشت تا  برخلاف جریان بازی از منطقه ای عقب تر نسبت به گذشته بازی را تماشا کند.

, 18:20 ,

 

,

18:18 - وحید امیری به عنوان سومین بازیکن تعویضی ایران وارد زمین مسابقه شد تا جهانبخش از  زمین سابقه خارج شود.

, 18:18,

 

,

18:10 - وریا غفوری به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و رامین رضاییان با تشویق  هواداران به زمین مسابقه آمد.

, 18:10,

 

,

18:01 - آزمون با استقبال ویژه تماشاگران تیم ملی ایران وارد ورزشگاه شد و هواداران به شکل  ویژه ای از او حمایت کردند.

,

 

,

18:00 - رضا قوچان نژاد به عنوان اولین بازیکن تعویضی ایران زمین مسابقه را ترک کرد. او بعد از تعویض مورد استقبال کی روش و اوسیانو کروز قرار گرفت.

,

 

,

17:35 - بعد از گلزنی تیم ملی ایران هواداران با پرتاب یک شی باعث مصدومیت کمک داور این مسابقه شدند که با کمک پزشکان مسابقه، کمک داور توانست به جریان بازی بازگردد.

,

 

,

17:33 - بعد از گلزنی تیم ملی ایران برابر چین بازیکن شماره 17 هونگبو به جای وو ژی به زمین آمد  تا لیپی سرمربی تیم ملی چین هر سه تعویض خود را خیلی زود انجام داده باشد.

,

 

,

17:31 - مارچلو لیپی در شروع نیمه دوم بازی دو بازیکن خود را تعویض کرد تا نیمه دوم را متفاوت  آغاز کند.

,


 

,
,

17:24 - در حالیکه تمامی بازیکنان نیمکت نشین تیم ملی چین در بین دو نیمه در زمین ورزشگاه  حضور دارند، هیچ بازیکنی از تیم ایران در زمین باقی نمانده است.

,

 

,

17:22 - در بین دو نیمه گروه موسیقی از خراسان شمالی به اجرای برنامه برای هواداران حاضر در  ورزشگاه پرداختند.

,

 

,

17:10 - بعد از ضربه قیچی طارمی که تبدیل به گل نشد حاضران در ورزشگاه این بازیکن را به  شدت تشویق کردند.

,

 

,

, ,

 

,

17:00 - بعد از اتلاف وقت دروازه بان تیم ملی چین و تذکر داور مسابقه سرمربی تیم چین نیز از این  رفتار دروازه بان تیمش ابراز نارضایتی کرد.

, 17:00 ,

 

,

16:42 - مهدی فنونی زاده و محمد پنجعلی با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا می  کنند.

,

 

,

16:41 - در حالیکه مارچلو لیپی از ابتدای بازی در کنار خط قرار داشت، کارلوس کی روش با گذشت 100 دقیقه از شروع مسابقه از صندلی خود برخواست.

,

 

,

16:40 - هواداران تیم ملی چین با شروع بازی بی وقفه به تشویق تیم ملی خود می پردازند.

,

 

,

 

,

16:20 - درگیری میان ماموران حراست وزارت ورزش و جوانان و هواداران حاضر در جایگاه ویزه تا دقایقی جو ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داد.

, 16:20 ,

 

,

 

,

16:10 - بازیکنان دو تیم زمین چمن ورزشگاه را ترک کردند و تا دقایقی دیگر برای شروع بازی به  زمین باز خواهند گشت.

,

 

,

 

,

16:05 - هواداران تیم ملی در کنار استفاده از تشویق ایسلندی و موج مکزیکی، با تشویق هایی جدید از ملی پوشان حمایت می کنند. حاضران در ورزشگاه ترکیب تیم ملی را با 33 بار صدا زدن هر بازیکن، مورد حمایت خود قرار می دهند تا سبک جدیدی را از خود به جای گذاشته باشند.

,

 

,

 

,

16:00 - هواداران تیم ملی نه تنها صندلی های ورزشگاه را پر کردند بلکه تمامی راهروها و حتی  دیوارهای بیرونی را پر کردند تا یکی از روزهای به یاد ماندنی ایران را رقم بزنند.

,

 

,

 

,

15:45 - با ورود بازیکنان تیم ملی ایران ورزشگاه آزادی با تشویق هواداران منفجر شد. تمامی بازیکنان تیم ملی برای گرم کردن در چمن ورزشگاه حاضر شدند.

,

 

,

 

,

15:40 - بازیکنان تیم ملی چین پس از حضور در ورزشگاه به سمت هواداران خود رفتند و به آنها  تعظیم کردند.

,

 

,

 

,

15:30 - علیرضا بیرانوند به همراه دروازه بان های تیم ملی اولین گروه از بازیکنان ایران بودند که  برای گرم کردن در چمن ورزشگاه حاضر شدند.

,

 

,

 

,

15:18 - بازیکنان تیم ملی چین در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و پس از حضور در رختکن راهی چمن ورزشگاه شدند اما همچنان از مارچلو لیپی خبری نیست.

,

15:18 - بازیکنان تیم ملی چین در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و پس از حضور در رختکن راهی چمن ورزشگاه شدند اما همچنان از مارچلو لیپی خبری نیست.

,

 

,

 

,

15:11 - اتوبوس تیم ملی چین وارد ورزشگاه آزادی شد و بازیکنان و کادرفنی این تیم مستقیم به رختکن رفتند.

, 15:11,

 

,

 

,

15:10 - سردار آزمون و عزت الله پورقاز دو ملی پوش ایران بودند که بعد از حضور در ورزشگاه آزادی  خود را به داخل چمن ورزشگاه رساندند. حاضران در ورزشگاه به شدت آزمون را مورد تشویق قرار دادند.

, 15:10,

 

,

 

,

15:07 - بعد از اینکه خبرنگاران چینی درخواست آب آشامیدنی از مسئولان ورزشگاه داشتند، با  گذشت بیش از یک ساعت با کمک خبرنگاران ایرانی آب آشامیدنی برای خبرنگاران خارجی تهیه شد. نکته جالب توجه این است که در ورزشگاه آزادی در بازی های داخلی آب  آشامیدنی وجود ندارد و در این بازی نیز بعد از درخواست خبرنگاران چینی با کمک محمدرضا ساکت این امکانات اولیه تهیه شد.

, 15:07,

 

,

 

,

15:05 - خبرنگاران و عکاسان چینی بعد از پر شدن ورزشگاه بارها با گوشی های همراه خود از جو  ورزشگاه آزادی فیلم و عکس تهیه کردند تا مشخص شود حضور پرشور هواداران ایرانی آنها را نیز غافلگیر کرده است.

, 15:05,

 

,

 

,

14:55 - داوران سنگاپوری مسابقه برای بررسی شرایط چمن ورزشگاه، پرچم های کرنر و دروازه ها  به داخل زمین چمن آمدند و پس از پایان کار خود اقدام به انداختن عکس یادگاری در ورزشگاه کردند.

, 14:55 ,

 

,

 

,

14:45 - با دستور ناظر مسابقه چمن ورزشگاه آزادی پیش از حضور دو تیم مورد آبیاری قرار گرفت تا  برای این دیدار شرایط مناسبی داشته باشد.

, 14:45,

 

,

 

,

14:35 - در کنار خبرنگاران ایرانی و چینی، خبرنگارانی از کشورهای دیگر از جمله آلمان برای  پوشش خبری این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

, 14:35,

 

,

 

,

14:20 - با توجه به خالی بودن بخش زیادی از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تعدادی از هواداران قصد داشتند با بالا رفتن از فنس ها خود را به این بخش از ورزشگاه برسانند که با دخالت نیروی انتظامی صحنه های زشتی در ورزشگاه به وجود آمد.

, 14:20 ,

 

,

 

,

14:12 - با افزایش تعداد هواداران، پشت گیت های ورزشگاه آزادی جمعیت بسیار زیادی صف  کشیدند تا آزادی احتمالا یک روز مملو از تماشاگر داشته باشد.

, 14:12,

 

,

 

,

14:10 - با درخواست بلندگوی ورزشگاه هواداران ایران با در دست داشتن پرچم های تیم ملی به  تشویق ملی پوشان پرداختند که این اتفاق صحنه های زیبایی را در ورزشگاه آزادی خلق کرد.

, 14:10,

 

,

 

,

14:03 - هواداران تیم ملی چین بیرون از درهای ورزشگاه آزادی با حمل پرچم کشورشان در گفت و  گو با خبرنگار ورزش سه به کری خواندن پرداختند و مدعی شدند که امروز می توانند با نتیجه دو بر صفر ایران را شکست دهند.

, 14:03,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

14:01 - یک جایگاه از ضلع شمالی ورزشگاه آژادی به هواداران چینی اختصاص داده شده که این  هواداران نیز مانند ایرانی ها با پرچم های کشور چین خیلی زود در ورزشگاه حاضر شده اند.

, 14:01 ,

 

,

 

,

14:00 - نزدیک به 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر آنها در طبقه اول  ورزشگاه آزادی نشسته اند.

, 14:00,

 

,

 

,

13:45 – با بیشتر شدن هواداران حاضر در ورزشگاه، اولین موج مکزیکی در ورزشگاه آزادی شکل  گرفت و حامیان تیم ملی در این لحظه به شدت به تشویق تیم ملی پرداختند.

, 13:45,

 

,

 

,

13:39- ورود تعداد معدودی از هواداران تیم ملی چین با واکنش هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان روبرو شد، آنها در این لحظه با در دست داشتن پرچم کشورشان پشت دروازه شمالی ورزشگاه قرار گرفتند.

, 13:39-,

 

,

 

,

13:32 - خبرنگاران چینی مانند عکاسان این کشور خیلی زود در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند و در  گفت و گو با خبرنگاران ایرانی از حضور زودهنگام تماشاگران در ورزشگاه ابراز تعجیب کردند.

, 13:32,

 

,

 

,

13:19 - با پایان اذان ظهر به وقت تهران و برگزاری مراسم نیایش، بلندگوهای ورزشگاه آزادی به  پخش سرودهای ملی پرداختند که این اتفاق با همراهی هواداران همراه شد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

13:16 - عکاسان چینی حاضر در ورزشگاه که خیلی زودتر از زمان مقرر خود را به ورزشگاه رسانده  اند، مشغول عکس انداختن از ورزشگاه آزادی و هواداران تیم ملی ایران هستند.

,

 

,

13:15 - بسیاری از هواداران ترجیح دادند تا بیرون ورزشگاه در فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی  به استراحت بپردازند و در دقایق منتهی به بازی در ورزشگاه حاضر شوند. به همین دلیل جمعیت چشمگیری در خارج از ورزشگاه آزادی حضور دارند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

13:12 - برخلاف بازی های داخلی در این دیدار با توجه به حضور ناظران بین المللی سخت گیری  های زیادی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده و در کنار زمین اجازه حضور هیچ فرد اضافه ای را نمی دهند.

,

 

,

13:10 - ماموران نیروی انتظامی درهای جایگاه ویژه ورزشگاه را برای دقایقی باز کردند که با این  اتفاق هوادارانی که در دیگر جایگاه ها حضور داشتند برای حضور در این بخش از ورزشگاه به سمت درهای ورودی هجوم آوردند.

,

 

,

, ,

 

,

13:00 - بیش از 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعدادی از آنها برای فرار از آفتاب  بهاری تهران زیر سکوهای ورزشگاه پنهان شده اند.

,

منبع:ورزش سه

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه