اخبار داغ

فرماندار هرسین:

بازدید 45هزار گردشگر از هرسین/ 30 میلیارد ریال جهت بازسازی سراب هرسین اختصاص یافت

بازدید 45هزار گردشگر از هرسین/ 30 میلیارد ریال جهت بازسازی سراب هرسین اختصاص یافت
فرماندار شهرستان هرسین از تخصیص 30 هزار میلیارد و پنج میلیون ریال برای بازسازی پارک سراب هرسین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، امیر شاه آبادی در حاشیه بازدید از بیستون، اظهار داشت: پروژه پارک سراب هرسین دارای جاذبه های طبیعی و از حساسیت بالایی در میان مردم برخوردار است که مدتها است به دلیل عدم تامین اعتبار و نیافتن پیمانکار حرفه ای متوقف و ناتمام مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس،,

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به انجام سه هزار متر مربع عملیات خاک برداری گفت: کارگروهی به منظور ساماندهی سراب هرسین تشکیل و موافقت نامه ای در همین راستا میان سازمان برنامه و بودجه، میراث فرهنگی و شهرداری هرسین منعقد شده است.

,

شاه آبادی از ادامه یافتن پیگیری ها پس از تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: درصدد افزایش نظارت کمیته پیگیری پروژه های عمرانی هستیم.

,

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به تشکیل کارگروه ستاد خدمات نوروز از آذر ماه سال قبل گفت: بیستون به عنوان نخستین نقطه ورود گردشگران به استان است بر همین مبنا اقامتگاه های موقتی در این اطراف تعبیه شده است.

,

شاه آبادی بیان کرد: کاروانسرای شاه عباسی از کم نظیرترین هتلهای کشور است که با صرف اعتبار زیادی در زمره هتلهای پنج ستاره ظرفیت پذیرش 120 مهمان را دارد که در ایام نوروز این ظرفیت تکمیل است.

,

وی با اشاره به هماهنگی دستگاه های مختلف افزود: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تا روز هفتم فروردین ماه 23 هزار نفر از محوطه تاریخی بیستون و بیش از 21 هزار نفر از شهرستان هرسین بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه