اخبار داغ

از ابتدای تعطیلات نوروز 96 تا هشتم فروردین،

بازدید بیش از ۲۳۴هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی

بازدید بیش از ۲۳۴هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از اقامت ۷۸ هزار و ۶۱۵ مهمان نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۶ تا به امروز هشتم فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: در این ایام بیش از ۲۳۴ هزار و ۲۵۰ نفر از جاذبه های گردشگری سطح اسان بازدید کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان اظهار داشت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون مجموعا ۲۳۴ هزار و ۲۵۰ نفر گردشگر از جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی بازدید کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تعداد کل مهمانان نوروزی که در این مدت در اماکن اقامتی استان اسکان داشتند را  ۷۸ هزار و ۶۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع می توان گفت امسال تعداد بازدیدکنندگان از جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

,

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: مجموعه باستانی تخت سلیمان، قره کلیسا، باخچاجوق ماکو،موزه مردم شناسی ارومیه، غارسهولان مهاباد، سه گنبد ارومیه، مسجد جامع ارومیه بیشترین آمار بازدید را تا روز هشتم فروردین به خود اختصاص داده اند.

,

امامی از شرکت روزانه حدود ۵ هزار نفر در مراسمات نوروزگاه های استان در این ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: محل جشن نوروزگاه در شهرستان ارومیه، مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن واقع در خیابان امام(ره) است.

,

وی همچنین از راه اندازی تورهای گردشگری نوروزی در برخی شهرهای استان از جمله ارومیه، مهاباد، ماکو، پیرانشهر نیز خبر داد و افزود: خدماتی که توسط این اتوبوس ها، ون ها و یا تاکسی های گردشگری ارائه می شود رایگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه