اخبار داغ

استاندار لرستان:

گردشگری، ظریفت خوبی برای تحقق شعار سال است

گردشگری، ظریفت خوبی برای تحقق شعار سال است
استاندار لرستان گفت: اگر ما می گوییم تولید اشتغال ، در استان گردشگری ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال هست و این می تواند تحقق شعار امسال را در پی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که ظهر امروز درسالن جلسات  استانداری برگزار شد اظهار داشت: همه مسئولین با همکاری مردم دست به دست هم دهیم تا سال 96  را به خوبی پشت سربگذریم و این بستگی به همت خود ما  دارد لذا با همت بالا می توانیم سال خوبی را ایجاد کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

  بازوند گفت: همه دستگاههای اجرایی استان در نوروز96 زحمات فراونی را متحمل شدند ولی در عین حال کاستی هایی هم وجو داشت  اما این کاستی ها به منزله این نیست که بعضی دستگاه ها نتوانستند اهداف خود را به سرانجام برسانند کاستی هایی را باید حل و فصل کرد.

,

 

,

استاندار به  بعضی از کاستی ها نوروز در سال 96 اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در قلعه فلک افلاک مواد خوارکی بیشتر به فروش نباید برسد بلکه یک هنر نمایی توسط هنرمندان صنایع دستی باید صورت بگیرد.

,

 

,

بازوند افزود: شهرداری با کمک  سازمان میراث فرهنگی  برای کسانی که می خواهند از قلعه فلک افلاک بازدید کنند  یک پارکینک مناسب و در خور مسافران درست کنند  اما متاسفانه پارکنیک خودرو ها ی ما عملا مکان مناسب برای مسافرین نداریم لذا  شهرداری برای این موضوع باید یک برنامه ای  اساسی داشته باشد و این وضعیت را تعیین و تکلیف کند .

,

 

,

وی به دیگر کاستی های در ایام نورزو اشاره کرد و افزود: ورودی های شهردارای  ایراد بودند و ورودی ها ی که  در حریم شهر هستند بایستی که نظافت شوند چنانچه که اگر کسی وارد شهر شود وببیند که ورودی شهر نامطلوب است  تمام خدمات شهرداری وزحمات  آنها با ورودی های نامطلوب کمررنگ می شود.

,

 

,

وی تصریح کرد:  بوم گردی کار خوبی است اما در بحث گردشگری بوم گردی مثل یک تیغه دولبه هست که اگر کیفیت پایین باشد در ذهن و خاطر گردشگر هم باقی می ماند ولی اگر گردشگری  کیفیت داشته باشد می تواند جاذبه های خوبی برای استان ایجاد کند.

,

 

,

استاندار عنوان داشت: شهرداری بایستی که بعضی از مکان های که در سطح شهر به مردم خدمات ارائه می دهند نمای خوبی در سطح شهر  ندارند  و این خیلی وجهه خوبی نیست لذا  شهرداری باید در این زمینه اقدام کند و به آنها تذکر دهد.

,

 ‍‍‍ بازوند گفت: سال 96 که توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را به عنوان شعار سال مطرح کردند همه باید این شعار را سرلوحه کار های خود قرار دهیم .

,

وی بیان داشت: استان ما در زمینه گردشگری ظریفت خوبی برای تحقق شعار سال است لذا اگر ما می گوییم تولید،  اشتغال ، گردشگری ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال است لذا روی این موضوع لازم است که در حوزه خدمات در سال 96 دقت بیشتری را  داشته باشیم  و این می تواند اشتغال زایی را ایجاد کند و علاوه بر اشتغال می تواند یک فرهنگ سازی باشد جهت افزایش فرهنگ کا رو اگر ما به دنبال تولید هستیم با ید اول بتوانیم افزایش فرهنگ کار را ایجاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه