اخبار داغ

در اثر بارندگی‌های اخیر واقع شد:

آب‌گرفتگی بیش از ۱۲منزل، زیرگذرها و معابر شهری +تصاویر

آب‌گرفتگی بیش از ۱۲منزل، زیرگذرها و معابر شهری +تصاویر
بارندگی‌های پراکنده نخستین روزهای سال جدید در دزفول باز هم حادثه آفرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بخ نقل از “دزفول امروز”، بارندگی های پراکنده ی نخستین روزهای سال جدید در شهرستان دزفول باز هم حادثه آفرید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز ضمن بیان خبر فوق ابراز داشت: بر اثر این بارندگی ها تا کنون بیش از ۱۲ منزل مسکونی دچار آب گرفتگی شده و توسط ناجیان ۱۲۵ دزفول تخلیه گردید.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در این باره گفت: در پی بارندگی های شدید تماس های زیادی از سوی شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ سازمان مبنی بر آب گرفتگی منازل مسکونی دریافت شد.

,

عبدالحسین معظم فر ادامه داد: پس از هماهنگی فوری با معاونت عملیات و مستقر نمودن این معاونت در ستاد فرماندهی، تعداد ۱۰ نفر از آتش نشانان شیفت شب کار و استراحت به محل خدمت خود فراخوانده شده و بلافاصله کمک رسانی به آسیب دیدگان را شروع کردیم.

,

وی افزود: آغاز کمک رسانی از ساعت ۱۷ با تیم ۲۵ نفره ی آتش نشانان از چهار ایستگاه عملیاتی شروع و پس از ملحق شدن ۱۰ نفر از نیروهای کمکی در مجموع با ۳۵ نفر آتش نشان مشغول امداد رسانی به مردم شریف شهر شدیم.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تصریح کرد: تا کنون ۱۲ مورد از آبگرفتگی های منازل مسکونی رفع خطر گردیده و از هر ۴ ایستگاه عملیاتی به امداد رسانی همشهریان پرداختیم.

,

معظم فر همچنین به یک مورد امداد رسانی خودروی پراید که در زیر گذر امام حسین (ع) بر اثر بالا آمدن آب و خاموش شدن خودروی گرفتار شده اشاره کرد.

,

وی اظهار نمود: با تلاش همکاران آتش نشان، خودروی مذکور را به سرعت امداد رسانی نموده و از زیرگذر خارج کردیم.

,

قابل ذکر است در پی این بارندگی ها آب گرفتگی های پراکنده و گسترده ای در خیابان ها و معابر خصوصا زیرگذرهای شهرستان دزفول واقع شد که تردد مردم را دچار مشکل گرداند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه