اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد:

رشد 77درصدی ثبت نام در شورای شهر کاشمر

رشد 77درصدی ثبت نام در شورای شهر کاشمر
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه درسال 96 از رشد 77درصدی نام نویسی داوطلبان در شورای شهر کاشمر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر فرهادی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر در این نشست با تبریک سال جدید اظهارداشت: سال جدید به دنبال سیاست های منطقی و معقول سالهای گذشته از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نام گرفت که این مهم از سوی مقام معظم رهبری معیار تبیین سیاستهای کلی کشور به عنوان نقشه راه در سال 96برای همه مدیران قرارخواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهروروستا اظهارداشت: در انتخابات براساس آموزه های دینی و وظایف مصوب در قانون اساسی و براساس تاکیدات مقام معظم رهبری برلزوم رعایت مر قانون وحق الناس در انتخابات ، درجهت انتخاباتی رقابتی و پرشور وسالم و بدون حاشیه درجهت رضایت ملی وافزایش همبستگی ملی و با نشاط با یک برنامه ریزی دقیق است تا به امید خدا ماحصل ان تغییرات منطقی در جهت پیشبرد اهداف ملت وکشور باشد.

,

فرماندار شهرستان کاشمر گفت : با تعامل با هیاتهای نظارت وبازرسی و انتخاب افرادی قانون مدار برای هیاتهای اجرایی ودست اندرکار انتخابات تلاش خواهیم نمود به عنوان مجریان انتخابات با ابزار قانون از حق مردم در انتخابات در جهت انتخاباتی سالم وحداکثری تلاش نماییم .

,

رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر درادامه با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی گفت : درانتخابات اتی 4سال مدیریت کشور شهر وروستا شکل میگیرد وباید صادقانه وباروش های عقلایی وانتخاب معقول به دنبال انتخاب انسانهای متعهد انسانهای اهل تدبیر اخلاق و بدنبال حل مشکلات شهر وابادانی شهرستان باشیم.

,

وی با بیان اینکه ابادانی شهرستان ارزوی ماست برلزوم ارائه برنامه از سوی داوطلبین شوراهای اسلامی برای حضور در عرصه مدیریت شهری تاکید نمود.

,

فرماندار کاشمر با اشاره به این‌که بر اساس اعلام وزارت کشور ستاد انتخابات کاشمر با تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه کار خودش را آغاز کرده یادآور شد: در 25 اسفند با دعوت 30 نفر از معتمدین و مطلعین شهرستان، هشت عضو اصلی هیئت اجرایی انتخاب شدند.

,

فرماندار درادامه بابیان اینکه براساس سرشماری نفوس ومسکن 1395 شهرستان کاشمر دارای جمعیت 168664هزار نفر می باشد افزود : در انتخابات اتی 110هزارنفر در شهرستان واجد رای دادن می باشند و 108 شعبه ثبت نام اخذ رای پیش بینی شده است .

,

وی بااشاره به امار نهایی نام نویسی از داوطلبین شوراهای اسلامی شهروروستا در کاشمر پس از 7روز کاری افزود: 496نفر  شامل 59 زن 437مرد داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهروروستا در شهرستان نام نویسی نمودند .

,

فرماندار شهرستان کاشمر گفت در مقایسه با امار دوره چهارم شوراهای اسلامی شهرروستا افزایش 15درصدی داوطلبین در شهرستان را شاهد هستیم .

,

فرماندار افزود : مدرک تحصیلی تعداد کل داوطلبین در شهرستان 4نفر حوزوی 6نفر دکتری 33نفر فوق لیسانس 116نفر لیسانس 27نفر فوق دیپلم 126نفر دیپلم 186نفر خواندن ونوشتن می باشد .

,

فرهادی همچنین اظهارداشت 45 نفر در کل شهرستان دارای سابقه ایثارگری می باشند  که از این تعداد 29 نفر در شهر کاشمر ، شوراهای بخش مرکزی 14نفر و بخش کوهسرخ 2نفر می باشند

,

وی همچنین خاطرنشان کرد 132  نفر درکل شهرستان دارای سابقه عضویت درشورا می باشند که 16نفر در شورای شهر کاشمر 4نفر شهرریوش  37 نفر بخش مرکزی و 75  نفر در بخش کوهسرخ می باشند

,

فرهادی بابیان اینکه در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی  در دوشهر کاشمر وریوش در مجموع 12نفر برای عضویت شورای اسلامی شهر انتخاب خواهند شد خاطرنشان کرد : در شورای اسلامی شهر درمجموع 109نفر شامل 90مرد و 19زن ثبت نام نمودند

,

فرماندار بابیان اینکه در این دوره از انتخابات 94نفر شامل 80نفر مرد و  14  نفر زن برای شورای اسلامی شهر کاشمر نام نویسی نمودند افزود درمقایسه با امار دوره گذشته  نام نویسی در شورای اسلامی شهر کاشمر از 77درصد رشد برخورداربوده است .

,

وی گفت جوانترین فرد که برای شوراهای اسلامی شهر کاشمر ثبت نام نموده است متولد 1370و پیرترین متولد سال 1331می باشد فرماندار با بیان اینکه 51نفر از افراد ثبت نام شده زیر سی سال می باشند از اقبال واستقبال جوانان برای عضویت در شوراهای اسلامی خبر داد

,

فرماندار شهرستان کاشمر درادامه افزود : برای شورای اسلامی شهر ریوش 15 نفر شامل 10مرد و 5زن ثبت نام نمودند که که از این تعداد 4نفر دارای سابقه عضویت در شورا را دارا می باشند واز این تعدا 6نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم 7نفر لیسانس و 2نفر لیسانس به بالا می باشند .

,

فرماندار بابیان اینکه در انتخابات اتی برای 54روستا اعضا شورا انتخاب خواهند شد گفت در بخش مرکزی 26روستا ودربخش کوهسرخ 28روستا انتخابات شوراهای اسلامی برگزارخواهد شد

,

فرهادی افزود برای شوراهای سلامی روستاها در مجموع دوبخش مرکزی وکوهسرخ 387نفر شامل 347مرد و 40زن نام نویسی نمودند

,

وی بابیان اینکه در دوره چهارم شوراهای اسلامی در مجموع 361نفر برای شوراهای روستایی ثبت نام نمودند گفت این دوره تعداد داوطلبین روستایی از رشد بیش از 7درصد برخوردا بوده است .

,

فرماندار افزود در بخش مرکزی در مجموع 208نفر شامل 176مرد و 32زن نام نویسی نموده اند ودربخش کوهسرخ 180نفر شامل 172مرد و 8زن نام نویسی نموده اند.

,

وی همچنین در پایان ضمن تشکر از همه خبرنگاران افزود: خبرنگاران به عنوان گروههای مرجع اطلاع رسانی با ید با انتشار معقول اخبار و با رعایت تعهد اخلاق وادب در جهت مشارکت حداکثری مردم در ازمون بزرگ سال 96 تلاش نمایند وبا نقد عالمانه برای مدیریت کشور وبویژه شهرستان راهکارهای منطقی ارائه نمایند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه