اخبار داغ

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری نطنز:

طرح جمع آوری پسماند خشک در نطنز آغاز شد

طرح جمع آوری پسماند خشک در نطنز آغاز شد
جنتی گفت: قرارداد طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا با پیمانکار بخش خصوصی که دارای سابقه و تجهیزات کافی در این زمینه است، منعقد شده و این کار از روز دوشنبه ۳۰ اسفندماه آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آوای نطنز مسئول واحد خدمات شهری شهرداری نطنز ظهر امروز  با اشاره به اقدام شهرداری به خرید کانکس جمع آوری پسماند خشک، اظهار کرد: این کانکس در میدان تختی مستقر شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ آماده خدمت رسانی به مردم نطنز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

غلامرضا جنتی افزود: قرارداد طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا با پیمانکار بخش خصوصی که دارای سابقه و تجهیزات کافی در این زمینه است، منعقد شده و این کار از روز دوشنبه ۳۰ اسفندماه آغاز شده است.

,

وی تصریح کرد: مردم می توانند زباله های خشک از جمله کارتن، آهن آلات، حلب، بطری های پلاستیکی به غیر از شیشه و نان خشک را به کانکس جمع آوری پسماند خشک تحویل نمایند.

,

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری با بیان این که کارتن و نان خشک به صورت جداگانه تحویل گرفته می شود، گفت: اجرای این طرح سبب حفظ محیط زیست و سلامت محیط شهری شده و در کنار آن با کاهش هزینه های حمل و دفن زباله به اقتصاد شهر نیز کمک می شود.

,

وی با تاکید بر این که همکاری و جذب مشارکت عمومی در اجرای طرح تفکیک پسماند در مبدا می تواند تاثیر مطلوبی بر چرخه بازیافت و پاکیزگی شهر داشته باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و ایجاد فرهنگ سازی در خصوص تفکیک پسماند، شهروندان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه پیامکی شهرداری نطنز به شماره ۳۰۰۰۱۳۸۰ ارائه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه