اخبار داغ

در طرح بسیج سلامت نوروزی؛

بیش از 2 تن مواد غذایی فاسد در سنقروکلیایی معدوم شد

بیش از 2 تن مواد غذایی فاسد در سنقروکلیایی معدوم شد
مسئول بهداشت محیط شهرستان سنقروکلیایی گفت: در طرح بسیج سلامت نوروزی بیش از 2 تن مواد غذایی فاسد در سنقروکلیایی معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هادی امجدیان در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : در طرح بسیج سلامت نوروزی دو و نیم تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان سنقروکلیایی توسط بازرسین بهداشت محیط ضبط و معدوم گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

مسئول بهداشت محیط شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت : در این طرح کلیه بازرسین که مجهز به وسایل بازرسی بوده اند از تمامی اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه اماکن حساس مانند رستوران ها ،قنادی ها، کبابی ها و ... بازدید نموده اند و ضمن آموزش موازین بهداشتی با افراد متخلف نیز برابر مقررات برخورد لازم  انجام شده است.

,

 

,

وی ادامه داد : بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط در دو شیفت صبح و عصر می باشد و هدف از نظارتها کنترل بیماریهای منتقله توسط آب و مواد غذایی است تا یک ماده غذایی سالم و بهداشتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

,

 

,

امجدیان در پایان با بیان اینکه 33 نفر از متصدیان متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه تعداد اماکن مواد غذایی زیاد می باشد از شهروندان تقاضا داریم موارد تخلف بهداشتی را به تلفن 190 گزارش نمایند.

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه