اخبار داغ

با حضور رئیس هیأت نظارت بر انتخابات گیلان:

گردهمایی هیأتهای نظارت بر انتخابات غرب گیلان در انزلی برگزار شد

گردهمایی هیأتهای نظارت بر انتخابات غرب گیلان در انزلی برگزار شد
گردهمایی هیأتهای نظارت بر انتخابات غرب گیلان با حضور رئیس این هیأت در استان گیلان در بندرانزلی برگزار شد و در جریان این گردهمایی به بعضی از قوانین انتخاباتی اشاره شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری افق انزلی دومین گردهمایی هیأت‌های نظارت شهرستان‌های غرب استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری  شهرستان بندرانزلی به حضور رئییس هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان، برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری افق انزلی,

فرماندار بندرانزلی در جریان این نشست اظهار کرد: از افتخارات مردم ما و نظام جمهوری اسلامی، ماهیت مردمی و سهم وسیع مردم در مشارکت سیاسی و امور عمومی جامعه است که با اتکای به آرای عمومی مردم صورت می گیرد.

,

وی افزود: بر همین اساس در طول ۳۷ سال گذشته، تحت تمام شرایط سخت سیاسی و اجتماعی ملی و بین المللی، حتی یک روز هم انتخابات به تأخیر نیافتاد و در کمال صحت و سلامت و قانون مندی و قانون مداری برگزار گردید.

,

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: ان شاء الله امسال نیز در آستانه دو انتخابات پیش رو بتوانیم با حضور همه مردم در صحنه، شاهد یک انتخابات با شکوه باشیم.

,

در این جلسه در حضور فرماندار و نماینده بندرانزلی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات بندرانزلی از سوی سید کاظم دلخوش (رییس این هیأت در استان گیلان) معرفی شدند و به قوانین ویژه این هیأت در انتخابات پیش رو اشاره و تأکید شد.

,

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه  ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود و به زودی صلاحیت ثبت نام کنندگان شورای شهر و روستا از سوی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات احراز می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه