اخبار داغ

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت:

اولویت صنعتی در غرب استان اصفهان با صنایع غذایی و کانی های غیر فلزی است

اولویت صنعتی در غرب استان اصفهان با صنایع غذایی و کانی های غیر فلزی است
یزدانی با اشاره به اینکه برخی فقط را در شهرستان ها اختیار دارند ولی فعالیتی انجام ندادند، تاکید کرد: این زمین ها از افراد مورد نظر پس گرفته و در اختیار کسانی قرار داده می شود که قصد سرمایه گذاری و فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار اقوام، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بازدید از زیر ساخت های عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت بیان کرد: اولویت صنعتی مناطق را ابتدا باید پیش بینی کرد سپس برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار اقوام,

علی یزدانی ادامه داد: طبق تحقیقات اولویت صنعتی در غرب استان اصفهان با صنایع غذایی و کانی های غیر فلزی است که می توان در کنار آنها صنایع فلزی، صنایع شیمیایی و نساجی را هم در نظر گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت ها در شهرک صنعتی فریدن آماده شده است، گفت: شرکت شهرک ها آماده ای هر گونه همکاری با سرمایه گذارها است به همین منظور در واگذاری زمین به سرمایه گذارها، ۱۰ درصد مبلغ زمین در این شهرک را به صورت پیش پرداخت اخذ و مابقی را شش ماه پس از تنفس، به صورت اقساط چهار ساله اخذ می‌کنیم.

,

یزدانی همچنین در این بازدید عنوان کرد: اگر سرمایه گذاری پیدا شود که بخواهد واحد صنعتی بزرگ در این شهرستان راه اندازی کند، ما قول می دهیم، در قیمت زمین ۹۰ درصد هم به سرمایه گذار تخفیف بدهیم.

,

وی با اشاره به اینکه برخی فقط زمین شهرک ها را در شهرستان اختیار کردند ولی فعالیتی انجام ندادند، تاکید کرد: این زمین ها از افراد مورد نظر پس گرفته و در اختیار کسانی قرار داده می شود که قصد سرمایه گذاری و فعالیت دارند.

,

یزدانی با بیان اینکه جانمایی شهرک صنعتی فریدن در مکان مناسبی صورت نگرفته است، عنوان کرد: مکان استقرار یک شهرک از مهم ترین شاخصه های جذب سرمایه گذاران است با این تفاسیر که زیر ساخت های این شهرک آماده شده، می توان صنعت کانی های غیر فلزی را در آن مستقر کرد.

,

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: کارشناسان برای جانمایی شهرک جدید در مکانی مناسب اقدام کنند تا بتوان علاوه بر جذب سرمایه گذار، صنایع غذایی را در آن مستقر کرد.

,

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یکی از جاذبه ها برای سرمایه گذاران را ورودی مناسب شهرک ها عنوان کرد و افزود: برای آینده طراحی مناسبی برای ورودی شهرکهای پیش بینی خواهیم کرد تا بتوان یک ورودی مناسب نیز داشته باشیم.

,

یزدانی راه نجات اقتصاد کشور را پیروی از الزامات سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد:  طرح‌های متناسب با مناطق کمتر توسعه‌یافته پیشنهاد داده شده است و افراد می‌توانند در قالب تعاونی‌ها، این طرح‌ها را دریافت و در نواحی صنعتی نزدیک به روستاها راه‌اندازی کنند.

,

وی در ادامه به برنامه های گسترده دولت جهت حمایت از تولید در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته اشاره کرد و افزود: این حمایت ها در چندین محور از جمله حوزه گیاهان دارویی، آی تی، پوشاک و سنگهای نیمه قیمتی برنامه ریزی شده است که امید است با همکاری همه دستگاه های اجرایی شاهد یک تلاش جدی در سال ۹۶ در اقصی نقاط کشور باشیم.

,

در این بازدید اکبر ترکی نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت خطاب به وزیر بیان کرد: در جانمایی شهرک صنعتی جدید باید توجهات لازم صورت گیرد و به صورتی پیش نرود که فقط وعده ای داده باشیم و آن را عملی نکنیم.

,

در شهرستان بوئین و میاندشت تولید کننده ها مستقیم با معاون وزیر صحبت کرده و مشکلات خود را بیان کردند، در این میان یزدانی قول داد بعد از بررسی و وجود سرمایه گذار در شهر افوس یک ناحیه صنعتی در شهر ایجاد کنند.

,

معاون وزیر صنعت و معدن قرار است از ۵۰۰ شهرک صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور در ماه های آینده به صورت میدانی بازدید کند.

, ,
IMG_1896
,
IMG_1896
, IMG_1896, IMG_1896,
IMG_1892
,
IMG_1892
, IMG_1892, IMG_1892,
IMG_1891
,
IMG_1891
, IMG_1891, IMG_1891,
,
IMG_1888
,
IMG_1888
, IMG_1888, IMG_1888,
IMG_1881
,
IMG_1881
, IMG_1881, IMG_1881,
IMG_1880
,
IMG_1880
, IMG_1880, IMG_1880,
,
IMG_1875
,
IMG_1875
, IMG_1875, IMG_1875,
IMG_1874
,
IMG_1874
, IMG_1874, IMG_1874,
IMG_1869
,
IMG_1869
, IMG_1869, IMG_1869,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه