اخبار داغ

نماینده کنگان ،دیر، جم و علسویه در مجلس شورای اسلامی:

شایسته نیست که در پایتخت انرژی ایران خانه ای با چوب و گچ وجود داشته باشد

شایسته نیست که در پایتخت انرژی ایران خانه ای با چوب و گچ وجود داشته باشد
خانم سکینه الماسی در دیدار با مدیر کل استان و ریس های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان جم و عسلویه افزود : توانمندسازی مددجویان با ایجاد بستر برای اشتغال پایدار بایستی رویکرد مهم نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا، سکینه الماسی در دیدار با مدیر کل استان و ریس های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان جم و عسلویه افزود : توانمندسازی مددجویان با ایجاد بستر برای اشتغال پایدار بایستی رویکرد مهم نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،, کوگانا،,

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار من این است که به عنوان مددکار جو اجتماعی سال ها در بهزستی بودم.

,

وی ادامه داد:بزرگترین کاری که در این چندماه انجام دادام افزایش مستمر بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزستی بوده است.

,

, ,

الماسی افزود: مددجویان هزینه که کمیته امداد دریافت می کند حتی هزینه پرداختی قبوض برق ،آب و گاز بویژه به دلیل شرایطی هوا در جنوب استان بوشهر نمی شود.

,

نماینده کنگان ،دیر، جم و علسویه در مجلس شورای اسلامی  در باره وجود شرکت پارس جنوبی گفت: شرکت های مستقر در منطقه و مجموعه صنعت در خصوص ایجاد زمینه برای توانمندسازی مددجویان احساس مسئولیت بیشتری کنند و از هیچ خدمتی در این راستا دریغ نورزند.

, .,

وی ادامه افزود :برازنده نیست که در پایتخت انرژی ایران خانه ی با چوب و گچ وجود داشته باشد که بعد از سیل گذاشته اکثر آنها تخریب شده است.

,

الماسی گفت:پیوست های فرهنگی نیاز شهرهای جنوب استان است

,

نماینده جنوب استان درباره اشتغال مددجویان کیمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به رایزانی صورت گرفته است که درفاز جدید پارس جنوبی اولویت استخدامی و جذب با مددجویان کمیته می باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه