اخبار داغ

با وجود عدم تحقق وعده های دولت؛

تمدید پاستور هدف ایران گردی روحانی

تمدید پاستور هدف ایران گردی روحانی
استان هایی که برای سفر رییس جمهور انتخاب شده اند نیز این فرضیه را جدی تر می کند، خراسان جنوبی و کردستان که احتمال رای آوری وی در آن ها پایین است در هفته های آغازین سال جدید میزبان روحانی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، حسن روحانی برخلاف سال های گذشته در تعطیلات عید امسال سفرهای استانی را در دستور کار خود قرار داد، سفرهایی که با توجه به فاصله زمانی بسیار کم آن با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می تواند اصلی ترین دلیل آن باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

استان هایی که برای سفر رییس جمهور نیز انتخاب شده اند نیز این فرضیه را جدی تر می کند، خراسان جنوبی و کردستان که احتمال رای آوری وی در آن ها پایین است در هفته های آغازین سال جدید میزبان روحانی بودند.

,

در این میان به نظر می آید سفر روحانی به خراسان جنوبی با توجه به احتمال کاندیداتوری حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و داشتن پایگاه قوی مردمی وی در این استان از اصلی ترین دلایل سفر رییس جمهور فعلی به این استان بود.

,

کردستان دومین مقصد سفر استانی روحانی بود ، استانی که از لحاظ بیکاری با نرخ ۲۰.۵ درصد در رتبه سوم قرار دارد و همین موضوع نشان می دهد که عدم تحقق وعده های روحانی در این استان بیش از سایر استان ها نمایان است.

,

از سوی دیگر پروژه هایی که روحانی در این سفر افتتاح کرد هم جای بحث دارد ، به طوری که سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر یک‌روزه رئیس جمهور به استان کردستان، اظهار داشت: جایگاه رئیس جمهور از آن بالاتر است که به استان کردستان بیاید و تونل۵۰۰ متری که از چندین سال قبل عملیات آن شروع شده را افتتاح کند و سؤال اینجاست که این چه کاری است که مسئولان استان کردستان این گونه تصمیم‌ می‌گیرند.

, .,

وی با انتقاد از نوع نگاه مسئولان کشوری و استانی به مسئله توسعه در استان کردستان، گفت: استان کردستان با این شرایط کنونی هرگز توسعه پیدا نمی‌کند چون خود ما مردم این استان علیه یکدیگرهستیم و مسئولان دولتی هم تمایلی برای توسعه استان در خود نمی‌بینند.

,

البته این پایان کار روحانی در نیمه اول اولین ماه سال نیست به طوری که وی بعد از بازگشت از روسیه 10 فروردین ماه به استان گیلان سفر می کند.

,

علاوه بر خود رییس جمهور استانداران وی نیز در ایام عید بی کار نبودند و دیدارها و بازدیدهای مختلفی را در دستور کار قرار دادند که قابل مقایسه با سال های گذشته نبود.

,

در پایان باید گفت سفرها و فعالیت های روحانی در حالی این روزها شتاب بیشتری گرفته است که بسیاری از کارشناسان نزدیک به رییس جمهور نیز یکی از مشکلات عمده وی را عدم تحقق وعده هایش عنوان می کنند، وعده هایی که بیش تر اقتصادی بود که در پایان چهار سال در حد همان وعده ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه