اخبار داغ

واردات مداد تراش و سنگ قبر از چین

واردات مداد تراش و سنگ قبر از چین
رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدادتراش و سنگ قبر را نیز برای ما از چین وارد می‎کنند، افزود: بر این باور هستیم که ملت این دولت را به عنوان دولتی که وفا به عهد کند نمی‎شناسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، محمد مهدی زاهدی عصر امروز در جمع مردم ولایتمدار استان گلستان اظهار داشت: دولت‎هایی که روی‎کار آمدند غیر از دولت نخست و دوم که سیستم حکومتی ما متفاوت بود و ریاست جمهوری نقش تشریفاتی را داشتند در طی دو دوره و هشت سال مسئولیت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زاهدی با بیان اینکه برخی‎ها به ما می‎گویند چرا باید دولت آقای روحانی چهار ساله شود، بیان داشت: بعد از روی کار آمدن دولت سازندگی و اصلاح قانون اساسی حکومت از نظر سیستم اجرایی به دست ریاست جمهوری افتاد و پست نخست وزیری حذف شد.

,

وی تصریح کرد: آقای روحانی حل وعده 100 روزه را به مردم داده و می‎گفتند که ما می‎توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول باشیم.

,

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 446 وعده از سوی آقای روحانی به مردم داده شده که بسیاری از آن عمل نشده است، تاکید کرد: زمانی که دولت روی کار آمد وقتی به دولت انتقاد می‎شد می‎گفتند تضعیف دولت است و امروز هم که انتقاد داریم می‎گویند حرف نزنیم.

,

زاهدی با بیان اینکه قرار بود که برای کارخانه‎های بیگانه اشتغال ایجاد نکنیم ، تاکید کرد: بیش از 20 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور شد و این معنی‎اش این نیست کار برای کارگران خارجی ایجاد کردیم.

,

وی افزود: 157 هزار هکتار در این استان زمین برای کشت پنبه بود و امروز ببینید در چه وضعیتی قرار دارد.

,

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدادتراش و سنگ قبر را نیز برای ما از چین وارد می‎کنند، افزود: تمام تعهداتی که در برجام کشور ما متعهد بود این کشور و ملت پیشاپیش داد و آیا تعهداد برجام انجام شد ؟ و پول‎های بلوکه شده ما برگشته است؟.

,

برجام قرار بود مشکل ریزگرد، آب و محیط‎زیست را درست کند

,

زاهدی با بیان اینکه برجام قرار بود  مشکل ریزگرد، آب و محیط‎زیست را درست کند، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که باید مدیران افرادی باکارآمدتر باشند.

,

وی افزود: عرف این است که دولت‎ها هشت ساله باشند اما دولت وعده‎هایی که داده نتوانسته عمل کند و کدهایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند نشانه از عدم رضایت ایشان از اقدامات است.

,

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در جایی که جوان بیکاری را می‎بینم احساس شرمندگی می‎کنم، یادآور شد: بر این باور هستیم که ملت این دولت را به عنوان دولتی که در چهار سال بعدی وفا به عهد کند نمی‎شناسد.

,

زاهدی با بیان اینکه 260 هزار رای بین کل دوستان اصولگرا و آقای روحانی در سال 1392 فاصله داشت، گفت: منیت به خرج دادیم و مسائل فردی را به مسائل جمعی ترجیح دادیم و جبهه مردمی در این راستا شکل گرفته که همه نیروهای اسلامی و کسانی که گفتمان امام(ره) و رهبری را قبول دارند اهم از اینکه اصولگرا باشند و یا از دیگر طیف‎ها زیر چتر خود قرار دهند.

,

وی با بیان اینکه جمنا آرمان‎های امام(ره) و شهدا را باور دارد، افزود: جمنا هرمی است که بر پایه و قاعده اصلی استوار است و این قاعده استان‎های ما و راس هرم کاندیداهایی هستند که خود را در راس هرم مطرح کردند.

,

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر من عضو 5 نفر بعدی نباشم و یا اینکه باشم و بگویند کنار بروید بدون هیچ اعتراض با همه وجود از جبهه حمایت می‎کنم.

,

زاهدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر مدیریت انقلابی باشد می‎توانیم بر همه مشکلات فائق بیایم، افزود: اگر مشکلات اقتصادی کشور حل نشود با یک تلاطم و یا بالاتر از آن اعتراضات مدنی و اجتماعی رو به رو شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه