اخبار داغ

در استان هرمزگان اتفاق افتاد؛

معدوم سازی ۱۳۷ کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته

معدوم سازی ۱۳۷ کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته
در طرح تشدید بازرسی ها در ایام نوروز در روزهای پنجم و ششم فروردین ۹۶ مقدار ۱۳۷ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در مناطق مختلف کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمدرضا رضانیا؛ رئیس مرکز توسعه سلامت کیش اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی ها در ایام نوروز، نظارت بر صنوف مختلف تهیه و توزیع مواد خوراکی و در بازدید های به عمل آمده در روزهای پنجم و ششم فروردین ۹۶ مقدار ۱۳۷ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در مناطق مختلف کشف و ضبط شد و به دلیل غیر قابل مصرف بودن از لحاظ بهداشتی و اتمام تاریخ مصرف آنها امحاء گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی افزود: واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در دو روز پنجم و ششم فروردین، ۱۱۲ مورد بازدید انجام داده و توصیه ها و آموزش های لازم را به متصدیان این امور در توزیع و فروش ارائه داده است .

,

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش عنوان کرد: ۳۸ مورد کلر سنجی از آب و رسیدگی به ۶ مورد شکایات دریافتی، از دیگر فعالیت های واحد بهداشت محیط این مرکز طی روزهای پنجم و ششم فروردین امسال بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه