اخبار داغ

کتاب رازهای بارداری و زایمان سومین اثر نویسنده زاهدانی منتشر شد

کتاب رازهای بارداری و زایمان سومین اثر نویسنده زاهدانی منتشر شد
سومین اثر نویسنده زاهدانی با عنوان کتاب رازهای بارداری و زایمان منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا یاسین قاسمی در مورد این کتاب در گفتگو با عصر هامون گفت: رازهای بارداری و زایمان سومین اثر بنده بعد از کتاب رازهای جنسی و زناشویی و زندگینامه و خاطرات آلکس فرگوسن می باشد. این کتاب از هفت فصل ( انتخاب همسر ، قبل از بارداری ، دوران بارداری ، وضع حمل ، نوزاد ، شیردهی به نوزاد و تربیت فرزند صالح ) و 424 صفحه تشکیل شده است.
هدف اصلی این کتاب آشنایی زوجین با بارداری به زبان ساده و کمک به آنها برای حفظ تناسب اندام ، آشنایی با تغذیه مناسب ، توصیه های لازم و ضروری ، مثبت اندیشی در دوران بارداری ، آسان کردن زایمان و از بین بردن استرس و ترس و ... می باشد. یکی از جذاب ترین قسمت های این کتاب تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری است.
در این کتاب برای مادران شاغل نیز مطالب مفید و خواندنی به چشم می خورد.
یاسین قاسمی در مورد فرایند چاپ این کتاب گفت: در دولت سابق کتاب رازهای جنسی و زناشویی پس از یک و نیم سال و آن هم با اصلاحیات بسیار زیاد مجوز چاپ گرفت. در کتاب رازهای جنسی و زناشویی هر کجا از کلمه ( موزیک و رقص ) استفاده شده بود این کلمات مورد نوازش قرار گرفت! یا اگر از مضرات مشروبات الکلی نوشته بودیم بخاطر وجود این کلمه باید کل جمله حذف می شد! در حالیکه دانستن آن برای زوجین مفید هم بود.
کلا حساسیت نشان دادن روی کلمات کار درستی نیست چون فرهنگ مردم ما بالاتر از این است که با کلمات بخواهند منحرف شوند! و بدیهی است که مردم خود بهترین تصمیم گیرندگان هستند و کتاب خوب از بد را تشخیص خواهند داد.
و اما کتاب های زندگینامه من و رازهای بارداری و زایمان در مدت بسیار کوتاهی در دولت جدید مجوز چاپ گرفتند.
و در پایان پیشنهاد بنده به مسئولین این است که به جای حساسیت نشان دادن روی کلمات ، به مسائل مهم تری همچون معیشت نویسندگان بپردازند...

, شبکه اطلاع رسانی دانا, عصر هامون,
,
,
,
,
,
,
, ,

کتاب رازهای بارداری و زایمان
صفحات: 424
تیراژ: 700 نسخه
قیمت: 17000 تومان
ناشر: البرز

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه