اخبار داغ

اعتراض به بیکاری!

توضیح استانداری کرمانشاه درباره حاشیه سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی + پاسخ مرصاد

توضیح استانداری کرمانشاه درباره حاشیه سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی + پاسخ مرصاد
استانداری کرمانشاه با ارسال نامه‌ای به مرصادنیوز درباره حاشیه‌های اعتراض فارغ‌التحصیلان بیکار به معاون رئیس‌جمهور توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از مرصاد ، در متن توضیحات ارسالی از سوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه به مرصادنیوز آمده است: با سلام و احترام پیرو درج خبری در پایگاه آن خبرگزاری در تاریخ ۹۶/۱/۸ با تیتر « در جریان سفر معاون روحانی به کرمانشاه؛ فارغ التحصیلان بیکار به نماینده دولت اعتراض کردند» به اطلاع میرساند که خانم دکتر احمدی پور -معاون محترم رییس جمهور- علیرغم برنامه فشرده و زمانبندی شده این سفر، ضمن استماع کامل و دقیق صحبتهای متقاضیان، درخواستهای ایشان را نیز دریافت و جهت بررسی و رفع موانع توسط دکتر رازانی -استاندار محترم- به مسؤولین مربوطه ارجاع گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

ضمنا در جریان این بازدید توسط تنی چند از گردشگران، از تلاشها و خدمات انجام شده توسط دست اندرکاران امر گردشگری استان نیز تقدیر شد که علی الظاهر از دید خبرنگار اعزامی آن خبرگزاری محترم به دور مانده است.

,

 

,

شایسته است جهت تنویر افکار عمومی، ضمن درج این مطلب، در راستای عمل به رسالت اطلاع رسانی گزارش جامع این اقدامات ارزشمند صورت گرفته توسط دستگاههای دست اندرکار ستاد سفرهای نوروزی اعم از انتظامی، امنیتی، خدمت رسانی و ... را در پایگاه خبری آن خبرگزاری محترم درج فرمایید.

,

 

,

توضیحات مرصاد درباره نامه استانداری کرمانشاه

,

 

,

مرصادنیوز طبق روال معمول تلاش کرده است تا پیش و بیش از سایر رسانه های پرتلاش استان به صورت آنلاین پوشش رسانه ای سفر مقامات لشکری و کشوری به کرمانشاه را در دستور کار داشته باشد.

,

 

,

اینکه در میان بیش از ۱۰ خبر با رویکرد انعکاس خدمات دولت که از سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی منتشر شده است تنها خبر منعکس شده از میان حاشیه های مختلف این سفر مورد توجه و پیگیری استانداری قرار گرفته است جای تامل دارد.

,

 

,

مرصادنیوز از جوانان معترض به وضعیت بیکاری که صدای خود را به گوش معاون رئیس جمهور رساندند می خواهد که نتایج این پیگیری ها را در هفته ها یا ماه های آینده  در راستای انعکاس خدمات دولت به این رسانه خبری منعکس کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه