اخبار داغ

چرایی تکرار اقتصاد به‌عنوان شعار سال؛

قادری: اقتصاد به‌عنوان روزنه نفوذ مطرح است/ تولید و اشتغال فرهنگ استفاده از ظرفیت‌های داخلی را به دنبال دارد

قادری: اقتصاد به‌عنوان روزنه نفوذ مطرح است/ تولید و اشتغال فرهنگ استفاده از ظرفیت‌های داخلی را به دنبال دارد
نماینده ادواری مردم شیراز در مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب چند سال متوالی است که اقتصاد را به‌عنوان شعار سال مطرح می‌کنند و این به دلیل آن است که اقتصاد به‌عنوان روزنه نفوذ مطرح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری در گفتگو با عصر فارس در پاسخ به چرایی دوباره اقتصاد به‌عنوان شعار سال بیان کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال متوالی است که اقتصاد را به‌عنوان شعار سال مطرح می‌کنند و این به دلیل آن است که اقتصاد به‌عنوان روزنه نفوذ مطرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر فارس,

وی با بیان اینکه ضعف در حوزه اقتصاد به حوزه‌های اجتماعی لطمه وارد می‌کند، افزود: قدرت نرم‌افزاری نظام اسلامی به‌واسطه انسجام مذهبی و قومیتی در سطح بالایی قرار دارد و اگر این قدرت با پشتوانه اقتصادی همراه شود می‌تواند تأثیرگذاری قدرت نفوذ انقلاب را بیش‌ازپیش کند.

,

نماینده ادواری مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه تولید بیشتر مفهوم صادرات بیشتر و واردات کمتر و اتکا و اعتمادبه‌نفس ملی را به همراه دارد، گفت: مفهوم مقاومت باید در تولید جدی گرفته شود.

,

قادری با تصریح بر مقاومت در تولید بیان کرد: تولید بیشتر فرهنگ استفاده از ظرفیت‌های داخلی را به دنبال دارد و این به این معناست که می‌توانیم فرصت‌های شغلی بیشتری را ایجاد کنیم و با پر کردن ظرفیت عظیمی که در بخش تولید مغفول مانده است، وابستگی به واردات را خارج کنیم.

,

به گفته این اقتصاددان، ما برتری خود را در حوزه‌های نظامی، نانوتکنولوژی هسته‌ای به اثبات رسانیده‌ایم و باید در این عرصه نیز با جدیت واردشده و سرمایه‌گذاری را به سمت تولید داخلی جذب کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه