اخبار داغ

سرپرست اداره ورزش و جوانان تنگستان خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان در فرودین ماه

برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان در  فرودین ماه
شکوه سرپرست اداره ورزش و جوانان تنگستان از برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم شکوه سرپرست اداره ورزش و جوانان تنگستان از برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان خبر داد و در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: با توجه به برنامه ریزی که از بدو دوره مسئولیت مان داشتیم توجه به ورزش پیشکسوتان را از اولویت اصلی خود قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی ادامه داد: پیشکسوتان از سرمایه ها و داشته های ارزشمند  ورزش هر منطقه بشمار می آیند و ما سعی کرده ایم که در همه حال هم از حضور پیشکسوتان تجارب و مشاوره های آنها  بهره ببریم و هم سعی کرده ایم با برنامه ریزی مسابقات ورزشی پیشکسوتان را در شهرستان برگزار کنیم.

,

, ,

شکوه افزود:  همیشه مسابقات  فوتسال در تنگستان علاقه مندان بسیاری داشته و تعداد  زیادی را به سالنهای ورزشی آورده است مخصوصا فوتسال پیشکسوتان که در سالهای قبل برگزار می‌شد و همیشه با استقبال علاقه مندان و پیشکسوتان مواجه می‌شد و شور و نشاط خوبی را به فضای ورزشی شهرستان تزریق می‌کرد.

,

, ,

سرپرست اداره ورزش و جوانان تنگستان اظهار داشت: متاسفانه چندین سال است که با عدم برگزاری مسابقات فوتسال در رده های مختلف شهرستان این فضا نشاط و شادابی کمرنگ شده است و به همین منظور با پیشنهاد پیشکسوتان، ورزش کاران و ورزش دوستانی همچون  آقایان علی قایدی ،علیر ضا حاجی زاده، غلامرضا درویشی و حمید پولادی و مالک محمدی ...برنامه ریزی شد تا یک دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان را در مرکز شهرستان برگزار کنیم.

,

شکوه خاطر نشان کرد: در جلسه هماهنگی که با مسئولین برگزاری این دوره مسابقات برگزار شد مقرر شد که تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه تیمها اعلام آمادگی خود را اعلام کنند و مسابقات در نیمه دوم فر ودین ماه در سالن مرحوم فریدنیا برگزار شود.

,

وی بیان کرد: در همین چند روز پانزده تیم از روستا ها و شهرهای شهرستان اعلام آمادگی خود را جهت شرکت در مسابقات اعلام کرده اند که امیدواریم تا پایان مهلت نام نویسی تیمها تعداد تیمهای شرکت کننده افزایش یابد.

,

, ,

مدیریت اداره ورزش جوانان تنگستان تصریح کرد: با توجه به اولویت و حساسیت که نسبت به راه اندازی و فعال نمودن رشته های ورزشی مختلف پیشکسوتان داشتیم انجمن ورزش بزرگسالان شهرستان که زیر نظر هئیت ورزش های همگانی فعالیت می کند را در شهرستان راه اندازی کردیم و آقای علیرضا حاجی زاده از ورزشکاران خوشنام و فعال را به عنوان مسئول انجمن ورزش بزرگسالان شهرستان تنگستان منصوب کردیم تا انشالله با تلاش دوستان در آینده شاهد فعال شدن اکثر رشته های ورزشی پیشکسوتان و بزرگسالان در سطح شهرستان باشیم.

,

لازم به ذکر است تیمهای علاقه مند از سراسر شهرستان تنگستان جهت حضور در این دوره مسابقات می‌توانند با تماس با علیرضا حاجی زاده، حمید پولادی، علی قائدی اعلام آمادگی خود را اطلاع دهند.

,

برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان در اهرم، مدیران و مسئولین باشگاهها و تیمهای روستاها و شهرهای شهرستان تنگستان می‌توانند  جهت شرکت در مسابقات با  با آقایان  علی قایدی09906197991، حمید پولادی 09171705872 ، علیرضا حاجی زاده 09171757277 تماس گرفته و حضور خود را اعلام نمایند.

,

مهلت نام نویسی تیمها تا ۱۵فرودین ماه می‌باشد.

, مهلت نام نویسی تیمها تا ۱۵فرودین ماه می‌باشد., مهلت نام نویسی تیمها تا ۱۵فرودین ماه می‌باشد.,

 اعضای کمیته های مختلف مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان به شرح زیر می باشد.

,  اعضای کمیته های مختلف مسابقات فوتسال پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان به شرح زیر می باشد.,

کمیته اجرایی: حمید پولادی

,

کمیته داوران: مالک محمدی

,

کمیته انضباطی: غلام درویشی، حمید پولادی، علیرضا حاجی زاده، علی عمرانی

,

کمیته اطلاع رسانی: عابد تمدنی

,

کمیته مالی: علی عمرانی

,

کمیته پزشکی: یونس رازقی پور

,

ناظر مسابقات: غلام درویشی

,

کمیته پشتیبانی، مرتضی افروز

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه