اخبار داغ

درددل های شهروندان سیستانی از وضعیت راه ها؛

کمبود امکانات در تنگه احد/ جاده های شمال سیستان وبلوچستان در وضعیت بغرنجی به سر می برند

کمبود امکانات در تنگه احد/ جاده های شمال سیستان وبلوچستان در وضعیت بغرنجی به سر می برند
سفر و مسافرت یکی از نیازهای ویژه بشر به شمار می رود به طوری که دین مبین اسلام نیز به آن تاکید فراوان کرده و خداوند منان نیز در قران کریم مسلمانان را به سیر و سیاحت در زمین تشویق کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ برای داشتن یک سفر ایمن و بدون دغدغه ابتدا باید زیرساخت ها و امکانات اولیه از قبیل جاده ها مهیا شود اما مردم سیستان حتی از داشتن جاده ایمن و استاندارد نیز محرومند به طوری که همه ساله شمار زیادی از مردم در جاده های این منطقه جان خود را از دست می دهند.

مسولان پاسخ صبوری مردم سیستان را بدهند

یکی از شهروندان سیستانی به خبرنگار اوشیدا گرفت: یکی از مهمترین انگیزه های مردم شریف سیستان برای ماندن در این دیار و بلاد آبا و اجدادی که متاسفانه هیچ بهره ای از تفریح و سیاحت نبرده، سفر چند روزه به مشهد مقدس و تغذیه روح و روان و به دست آوردن انگیزه و روحیه خدمت و زندگی در این سرزمین و به تبع آن مرزداری از کشور ایران عزیز است که این مهم میسر نمی شود مگر توجه مسئولین نظام به اولین مایحتاج زندگی در سیستان که با قهر خود جز خشکسالی، ریزگردها و گرد و غبار و هزینه های سنگین قبوض آب و برق و کمبود گاز مایع ارمغانی برای مردم صبور منطقه نداشته است.

حسین سرابندی افزود: حال نوبت آن رسیده که مسئولین دلسوزانه قدم جلو گذاشته و با همت و تلاش خود پاسخی مناسب به صبوری این منطقه از ایران اسلامی بدهند.

وی ادامه داد: انتظار می رود مسولان قدم در راه تامین و رفع نیازمندی هایی همچون بهره مندی مردم از جاده ی مناسب و ایمن که همواره اطمینان خاطر خانواده را فراهم سازد بردارند.

سرابندی خاطرنشان کرد: آیا ایجاد بزرگ راه زابل به نهبندان که به علت کم عرض بودن و ترافیک بالا هرساله جان تعداد زیادی از مسافران عزیز را میگیرد خواسته بزرگی است که تاکنون متاسفانه عملیاتی نشده است؟

وی با بیان اینکه، آیا وقت آن نرسیده با نگاه محبت آمیز و مسئولانه این بزرگ راه احداث شود؟ تصریح کرد: از دولت تدبیر و امید انتظار می رود با تدبیر اندیشمندانه خود گذرگاه احد را از امکاناتی چون جاده و گازرسانی بهره مند سازند.

این شهروند سیستانی همچنین گفت: حالا که شعله های گاز در مرکز استان روشنی، امید و تبلور نور در دل و چشمان مردم سیستان و بلوچستان ایجاد کرده چه خوب است در خصوص شروع به کار شبکه گازرسانی و لوله گذاری آن در مسیرهای مربوط به شمال استان و منطقه سیستان هم زمان را از دست ندهیم و به موازات آن شرایط را مهیا کنیم برای برقراری رفاه و عدالت اجتماعی.

سرابندی ادامه داد: ما مرزداران سیستانی ضمن حمایت از مسئولان کشور عزیزمان ایران اسلامی، می خواهیم تدبیر نموده و امید را برای زندگی سیستانی ها هدیه دهند چرا که سیستانی همراه و همگام دلسوزان و مدیران دلسوز و متعهد برای ساختن کشور ایران قدرتمند بوده و خواهد بود پس دست به زانو شوید یاعلی گویان برای سازندگی این منطقه از بلاد ایران همت نشان دهید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
, مسولان پاسخ صبوری مردم سیستان را بدهند, مسولان پاسخ صبوری مردم سیستان را بدهند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه