اخبار داغ

نمایشگاه نوروزانه هنرمندان در زابل آغاز به کار کرد

نمایشگاه نوروزانه هنرمندان در زابل آغاز به کار کرد
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل عنوان کرد: نمایشگاه نوروزانه هنرمندان در شهرستان زابل از هفتم فروردین آغاز به کار کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا حجه الاسلام و المسلمین محسن عارفی ابراز داشت: نمایشگاه نوروزانه با هدف بسط و گسترش هنر خوشنویسی توسط انجمن خوشنویسان سیستان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه از هفتم فروردین آغاز به کار کرده و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت تا آثار خوشنویسان سیستانی در معرض دید مردم هنردوست منطقه قرار گیرد.

حجت الاسلام عارفی ادامه داد: ترویج این گونه نمایشگاه ها در سطح شهر تاثیر به سزایی در رشد فرهنگی مردم منطقه خواهد داشت چرا که هنر خوشنویسی را هنری الهی و تاثیر گذار برشمرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: این نمایشگاه حاصل هنر خوشنویسان مطرح سیستان می باشد که در حوزه های شعر، مذهبی و آئینی به هنر خطاطی به ترسیم کشیده شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به وجود استعدادهای بیشمار به ویژه در حوزه هنر در منطقه انتظار می رود مردم و مسولان به این مقوله توجه بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه