اخبار داغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل؛

۱۸۶ هزار نفر از بقاع متبرکه سیستان بازدید کردند

۱۸۶ هزار نفر از بقاع متبرکه سیستان بازدید کردند
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل عنوان کرد: در طرح آرامش بهاری در سال جاری ۱۸۶ هزار و ۷۰۰ نفر از بقاع متبرکه منطقه سیستان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اوشیداحجه الاسلام والمسلمین اسماعیل بامری ابراز داشت: طرح آرامش بهاری در منطقه سیستان نیز همزمان با سایر نقاط کشور از ۲۸ اسفند ۹۵ در سطح چهار مکان مقدس آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون تعداد ۱۸۶ هزار و ۷۰۰ نفر زائر و مسافر نوروزی در بقاع متبرکه سیستان حضور و از این اماکن مقدس استفاده معنوی برده اند.

حجه الاسلام بامری خاطرنشان کرد: از بقعه متبرکه بی بی دوست و برادرش سید حسین از نوادگان امام سجاد ۸۰ هزار نفر، بقعه متبرکه آقا سید باقر از نوادگان امام موسی بن جعفر ۴۱ هزار نفر، از بقعه خواجه مهدی از نوادگان امیرالمومنین حضرت علی ۴۵ هزار نفر، و نظرگاه حضرت ابالفضل نیز ۲۰ هزار نفر زائر ومسافر بازید کرده و از خدمات طرح آرامش بهاری بهره برده اند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل تصریح کرد: با توجه به حضور مبلغین در سطح بقاع متبرکه و ایجاد غرفه های پرسش و پاسخ، غرفه های معرفت و مشاوره، مردم استقبال چشم گیری داشته اند.

وی تاکید کرد: در مسابقات فرهنگی که توسط اداره اوقاف زابل و مبلغین نیز برگزار می شود حضور بسیار زیاد جوانان و نوجوانان دیده می شود همچنین غرفه های کودک ونوجوان مورد استقبال خوب خانواده ها واقع شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه