اخبار داغ

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین خبر داد

جمع‌آوری بیش از ۲۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در خمین/ پلمپ ۶ واحد صنفی در ایام نوروز

جمع‌آوری بیش از ۲۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در خمین/ پلمپ ۶ واحد صنفی در ایام نوروز
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۲۱۴۴ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ گذشته جمع‌آوری و معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد جواهری سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین در گفتگو با خمین نیوز از بسیج امکانات و نیروی انسانی برای پوشش ارائه خدمات سلامت نوروزی به شهروندان و مسافرین نوروزی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ستاد سلامت نوروزی در دو بخش بهداشت و درمان و هماهنگی با سایر بخش‌های مرتبط آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعین و شهروندان وجود دارد.

,

رئیس ستاد سلامت نوروزی خمین اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح نوروزی در حوزه بهداشت تاکنون یک هزار و ۵۷ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی توسط بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی انجام شده است.

,

جواهری ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۶ واحد صنفی متخلف تعطیل، ۱۳ واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی و بیش از ۲۱۴۴ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ گذشته جمع‌آوری و معدوم شده است.

,

وی افزود: همچنین ۷۸۵ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی انجام شده است.

,

جواهری بیان کرد: در حوزه درمان نیز چهار هزار و ۴۵۸ نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه و خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کرده‌اند.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین در ادامه گفت: کل ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی در دو پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری از ابتدای طرح تا کنون ۸۵ مورد شامل ۳۸ مورد حوادث ترافیکی و ۴۷ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

,

جواهری تصریح کرد: فعال بودن کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور متخصصین داخلی، جراحی، اطفال و زنان و زایمان در ایام تعطیلات از دیگر برنامه‌های ستاد سلامت نوروزی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه