اخبار داغ

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان:

انتخاب شعار سال نشان از عدم برطرف شدن نگرانی های رهبری در حوزه اقتصادی کشور دارد

انتخاب شعار سال نشان از عدم برطرف شدن نگرانی های رهبری در حوزه اقتصادی کشور دارد
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت:دغدغه رهبری در خصوص شعار سال باید عملیاتی شود و شعار سالی که معظم له تبیین کردند نشان دهنده آن است که حساسیتی که رهبری بر روی مسائل اقتصادی دارند را نتوانسته ایم برطرف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید شیخ اسدی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان ؛ در رابطه با شعار سال « اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال» که از سوی رهبر حکیم انقلاب انتخاب شده است، اظهار کرد:  در سال های اخیر شاهد آن هستیم که رهبر فرزانه انقلاب به مسائل اقتصادی کشور توجه داشته اند لذا امیدواریم در سال جاری بیش از گذشته خداوند توفیق دهد که در راستای اهداف نظام حرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

 

,

وی  با اشاره به شعار سال 95 « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » تصریح کرد: حرکت هایی در حوزه های مختلف  به دنبال این نامگذاری از طرف  مسئولین ارشد صورت گرفت و بر اساس  این شعار استان کرمان نیز به عنوان یکی از پایلوت های اقتصادی کشور انتخاب شد.

,

 

,

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان ایراز کرد: برای اینکه شعار سال 95 تحقق پیدا کند و در مقطع بریده نشود، رهبر معظم انقلاب شعار سال جدید را « اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال » نامگذاری کرده اند که مطمئنا وظایف همه مدیران کشور، نهادهای دولتی و بخش خصوصی باید در این خصوص سیاست های لازم را مد نظر قرار دهند  چرا که شعار امسال تکمیل کننده شعار سال قبل می باشد.

,

شیخ اسدی  ضمن بیان اینکه دغدغه رهبری در خصوص سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی می باشد، عنوان کرد: لذا  اظهار نظرهایی توسط برخی از مسئولین  بیان شد که امیدواریم  بسته سیاستی در حوزه تحقق شعار سال ارائه کنند.

,

 

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در حوزه اقتصادی خط مشی و سیاست های اقتصادی دولت و وزارتخانه را  دنبال خواهد کرد، اذعان کرد:  دغدغه رهبری باید عملیاتی شود و شعار سالی که معظم له تبیین کردند نشان دهنده ان است که حساسیتی که رهبری بر روی مسائل اقتصادی دارند را نتوانسته ایم برطرف کنیم.

,

 

,

شیخ اسدی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم تمامی مدیران در بخش های مختلف دولتی و خصوصی بسته های سیاستی در این رابطه تدوین  کنند تا بتوانیم در پایان سال عملکرد مثبتی در رابطه با برای نگرانی های مقام معظم رهبری برای کشور داشته باشیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه