اخبار داغ

با افزایش مسافران نوروزی؛

مشکلات آب، خوشی تعطیلات را به کام مردم آشتیان تلخ کرد

مشکلات آب، خوشی تعطیلات را به کام مردم آشتیان تلخ کرد
مشکل قطع آب و اُفت فشار در چند روز متوالی شیرین ایام نوروز را به کام مردم روستایی آشتیان تلخ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ قطعی مکرر و افت فشار آب در چهار روز گذشته در روستاهای دستجرده، سیاوشان، چشمه و جعفرآباد از توابع شهرستان آشتیان مشکلاتی برای ساکنین این روستاها به وجود آورده است و اعتراضات اهالی این روستاها را در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

به گفته اهالی در ایام تعطیلات نوروزی روستاهای مذکور با قطعی مکرر آب مواجه بوده و برای تهیه آب شرب مورد نیاز در مضیقه هستند به‌طوری‌ که در ساعاتی از طول روز آب روستا قطع و در برخی ساعات شب آب با فشار کم وصل می‌شود.

,

زیرساخت‌ها تنها پاسخگوی جمعیت روستا است!

, زیرساخت‌ها تنها پاسخگوی جمعیت روستا است!, زیرساخت‌ها تنها پاسخگوی جمعیت روستا است!,

ساکنین روستاهای مذکور این مشکل کم آبی را فقط مختص ایام نوروز ندانستند و بیان کردند؛ این مشکلات در گذشته هم وجود داشته است.

,

محمود حسنی فرماندار آشتیان، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زیر ساخت‌های شبکه آبرسانی این روستاها بر اساس میزان جمعیت روستاها در نظر گرفته شده است و با افزایش جمعیت روستاها در ایام نوروز، مشکل اُفت فشار آب یا قطعی آب در ساعاتی از شبانه روز اتفاق می افتد.

,

وی افزود: این روستاها از لحاظ تامین آب هیچ مشکلی ندارند، زیر ساخت‌های شبکه آبرسانی برای جمعیت ساکن در روستاها طراحی شده است و این شبکه آبرسانی جوابگوی جمعیتی چند برابر جمعیت ساکن در روستاها نیست.

,

حسنی در پایان اظهار کرد: از همه مشترکان تقاضا داریم ضمن رعایت الگوی مصرف ما را در خدمت‌رسانی یاری کنند. همچنین مسافران نوروزی میزان آب مصرفی را مدیریت داشته باشند تا تعطیلات نوروزی را بدون مشکل سپری کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه