اخبار داغ

یک تیر و 2 نشان ایران در تحریم شرکت های آمریکایی/ آمریکا تحریم شد، اسرائیل تحقیر

یک تیر و 2 نشان ایران در تحریم شرکت های آمریکایی/ آمریکا تحریم شد، اسرائیل تحقیر
وزارت امور خارجه ایران 14 شرکت آمریکایی فروشنده سلاح به اسرائیل و یک شرکت ساختمانی فعال در زمینه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین را تحریم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از « طنین شهر»، تحریم 15 شرکت آمریکایی توسط ایران خبری بود که طی روزهای گذشته(6 فروردین) از سوی وزارت خارجه کشورمان مخابره شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «,  طنین شهر, »، تحریم 15 شرکت آمریکایی توسط ایران خبری بود که طی روزهای گذشته(6 فروردین) از سوی وزارت خارجه کشورمان مخابره شد.,

پس از  انتشار این خبر ، اکثر رسانه های معاند وضدانقلاب بیگانه مانند B.B.c سعی کردند این خبر را کم اهمیت، پوچ و اقدامی نمادین جلوه دهند.

,

بر اساس این خبر، درلیست شرکت هایی که توسط ایران تحریم شدند نام 14شرکت تسلیحاتی و یک شرکت ساختمانی آمریکا که هر یک نقش موثری در حمایت از اقدامات ضد بشری اسرائیل دارند به چشم می خورد و می توان این طور نتیجه گرفت که این اقدام ایران علاوه بر تحریم شرکت های آمریکایی تحقیر اسرائیل را نیز در بر داشته است.

,

به واقع لیست شرکت های تحریم شده توسط ایران را می توان  از سویی نوعی افشاگری در خصوص اسراییل  تعبیر کرد، چرا که نشان می دهد این رژیم اشغالگر برای ادامه اشغالگری و استعمار خود تا چه حد دست به دامان آمریکا است و از سویی دیگر نیز می توان آن را  بیانگر نگرانی اسرائیل از تکرار  دردسرهایی که جبهه مقاومت برای این رژیم منحوس به بار آورده است، دانست.

,

البته لازم به ذکر است که از منظر بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی این اقدام وزارت امور خارجه ایران  همان" اقدام  مناسبی" است که در 15 بهمن 95 از سوی دولت وعده داده شد و اکنون که برای چندمین بار روح برجام در 6 فروردین 96 توسط دولت آمریکا نقض شد، کمترین اقدامی بود که  می توانست انجام شود .

,

گفتنی است، بر اساس اعلام وزارت امور خارجه از این پس علاوه بر تحریم شرکت های آمریکایی هریک از شرکت های حامی تروریست و فعال در ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه نیز توسط ایران  رصد شده و در لیست شرکت های تحریم شده توسط ایران قرار می گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه