اخبار داغ

در حوزه گردشگری

سرمایه گذار ایرانی مقیم ایتالیا در نراق سرمایه گذاری می کند

سرمایه گذار ایرانی مقیم ایتالیا در نراق سرمایه گذاری می کند
شهردار نراق از سرمایه گذاری، سرمایه گذار ایرانی مقیم ایتالیا در شهر نراق در حوزه گردشگری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مرادی شهردار نراق در گفتگو با پیام دلیجان گفت: دکتر تاجری سرمایه گذار ایرانی مقیم ایتالیا جهت ارزیابی،  جانمایی  و  استقرار  سرمایه گذاری از شهر نراق بازدید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

مرادی اظهار کرد: در بازدید صورت گرفته از شهر نراق قرار است سرمایه گذار ایرانی مقیم ایتالیا در حوزه گردشگری و احداث اقامتگاه بین راهی در این شهر سرمایه گذاری کند.

,

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح زمینه اشتغال ۹ نفر فراهم می شود بیان کرد: این اولین اقدام در راستایی تحقق شعار سال است.

,

شهردار نراق اضافه کرد: سرمایه گذار ایرانی مقیم ایتالیا با دیدن جاذبه های تاریخی نراق اعلام کرد اولین سرمایه گذاری  شرکت خود در استان مرکزی را از نراق شروع خواهد کرد چون این شهر استعداد های فرا ملی برای جذب توریست دارد.

,

وی بیان کرد: نراق از توابع استان مرکزی، شهری باستانی با قدمتی ۲۰۰۰ ساله است که از مجموع ۱۴۰ هکتاری شهر،۲۰ هکتار آن مجموعه کالبدی بافت تاریخی است.

,

مرادی افزود: این شهر تاریخی با ویژگی های خاص از معماری دوره ایلخانی، سلجوقی و قاجاریه پیروی می کند و دارای ۱۰۰منزل و ابنیه تاریخی مطرح و ارزشمند است که گردشگران بسیاری را به سوی خود می خواند .

,

نراق از توابع شهرستان دلیجان در حوزه قطب گردشگری جنوب استان مرکزی واقع شده که از جمله ظرفیت های گردشگری آن آب انبارهای حاج مهدی نراقی، مسجد جامع نراق، بازار شمس السلطنه، کاروانسرا، پل دودهک، قلعه و غار کهک و غار نخجیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه