اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان مطرح کرد

تخصیص یک‌میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی در دلیجان

تخصیص یک‌میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی در دلیجان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال یک‌میلیارد تومان تسهیلات در راستایی تحقق اقتصاد مقاومتی به منظور ایجاد کارگاه‌های کوچک و زود بازده در شهرستان پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفت‌وگو با پیام دلیجان گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی در زمینه دام سنگین، پرورش بلدرچین، مرغ خانگی، زنبور عسل، کاشت گل محمدی، زعفران، فراورده‌های لبنی، صنایع دستی، قالی بافی و بسته بندی سبزیجات به متقاضیان در دلیجان پراخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

عسگری با بیان اینکه این میزان تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات برای ۴۶ نفر به صورت مستقیم و برای ۶۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است. 

,

 

,

وی حمایت از مشاغل خانگی و کوچک و زودبازده را یکی از راه‎هکارهای حمایت از اقتصادمقاومتی دانست و افزود: در این مسیر همواره بسیج پیش‌قراول بوده است.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان بیان کرد: ایجاد کارگاه‌های کوچک باهدف اشتغال ‌زایی، تکمیل چرخه تولید، از تولید به بازار کار و کمک به تولید داخلی از اهداف طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی است.

,

 

,

تخصیص یک‌میلیارد تسهیلات اقتصادمقاومتی در دلیجان

,

وی اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نیز یک‌میلیارد تومان تسهیلات در راستایی تحقق اقتصاد مقاومتی به منظور ایجاد کارگاه‌های کوچک و زود بازده در شهرستان پرداخت می شود.

,

 

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۱ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه