اخبار داغ

در یادداشت تحلیلی یکی از اساتید دانشگاه گلستان در رابطه با شعار سال مقام معظم رهبری آمده است:

رییس جمهور باید به توان داخل اعتماد کند نه غرب/ آفتاب فروزان برجام به جای گرم کردن موتور تولید،سوزاندش!!/ روحانی از سرنوشت خاتمی و احمدی نژاد عبرت بگیرد!!

رییس جمهور باید به توان داخل اعتماد کند نه غرب/ آفتاب فروزان برجام به جای گرم کردن موتور تولید،سوزاندش!!/ روحانی از سرنوشت خاتمی و احمدی نژاد عبرت بگیرد!!
در مذاکرات به شعور ملت بزرگ ایران توهین شده است و با نرمش ذلیلانه در برابر غرب مستکبر فقط برای رضایت کدخدا و نظام سلطه، صنعت هسته ای اراک را بتن ریزی نمودند و هزاران سانتریفیوژ را نابود کردند و غنی سازی را به سه درصدد رساندند و تنها حامی این کار چند لیبرال غرب زده بودند و هنوز هم هستند که هیچگاه امام و شهداء و انقلاب را باور نکردند و در برخی از مراکز آموزشی بذر تردید و شبهه و استهزاء در جان نورانی دانشجویان می پاشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام » یکی از اساتید بسیجی دانشگاههای استان در یادداشتی با اشاره به سخنان نوروزی  مقام معظم رهبری در یادداشتی انتقادی به عملکرد اقتصادی و سیاسی دولت پرداخت و از رییس جمهور خواست تا در فرصت باقی مانده به با اتکاء به نیروی داخلی به حل مشکلات مردم بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «, دانشجو سلام »,  ی,

مقام معظم رهبری در اول سال 1396 در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) سخنان مهمی را افاضه فرمودند و با نامیدن سال 96 به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال»، از رنج اغلب مردم، بیش از 70 در صدد ایرانیان که از طبقه متوسط و محروم جامعه هستند و با زحمت اجاره بهای منزل و هزینه های ضروری زندگی شان را تأمین می کنند و گاهی هم از عدم تأمین آن شرمنده خانواده می شوند، (و این را همه می فهمند)، و از بیکاری فراوان جوانان، به ویژه جوانان تحصیل کرده، توصیه های مهمی را به مسؤولان محترم فرمودند.

,

هر ایرانی منصفی می داند که اغلب فرمایشات اکید مقام رهبری معظم در سال گذشته عملی نشد. و کشور (همه کشور) خرج برجامی شد که در دوران رییس جمهور قبلی آمریکا، دولت خائن و بدعهد آمریکا، به هیچ عهدی عمل نکردند، بلکه مکرر تحریم های جدیدی را وضع نمودند و آقای ظریف الممالک و دولت محترم که برجام را آفتاب فروزان نامیدند و به مردم وعده فرمودند که با برجام همه یا اغلب مشکلات کشور حلّ خواهد شد، اکنون پاسخگوی افکار عمومی و خیانتی که رخ داده و صنعت هسته ای را از بین بردند نیستند؟!! (البته مجلس محترم در این داستان، شریک جرم است و آقای لاریجانی و همکاران قبلی او باید به شهیدان هسته ای و ملت غیور ایرانی پاسخ دهند؟!

,

در این مذاکرات به شعور ملت بزرگ ایران توهین شده است و با نرمش ذلیلانه در برابر غرب مستکبر فقط برای رضایت کدخدا و نظام سلطه، صنعت هسته ای اراک را بتن ریزی نمودند و هزاران سانتریفیوژ را نابود کردند و غنی سازی را به سه درصدد رساندند و تنها حامی این کار چند لیبرال غرب زده بودند و هنوز هم هستند که هیچگاه امام و شهداء و انقلاب را باور نکردند و در برخی از مراکز آموزشی بذر تردید و شبهه و استهزاء در جان نورانی دانشجویان می پاشند.

,

دولت ایران متأسفانه و سوگمندانه سراسیمه به بیش از تعهداتش در مدت بسیار کم بدون اینکه اقدامی از سوی دولت آمریکا بشود عمل کردند و صنعت هسته ای کشور و افتخار ایرانیان را تقریباً نابود کردند که اسناد آن را در ذیل مشاهده بفرمایید: 

,

ملت ایران و دانشجویان غیور:

,

آخرین نکته ای می خواهم عرض کنم این است که امام المسلمین از چه چیز نگرانند که فرمود: من در برابر کسانی که می خواهند در برابر خواست مردم بایستند که تاکنون بارها فتنه گران ایستادند، خواهم ایستاد.

,

رهبری بصیر و فرزانه انقلاب هیچ چیز را بدون شأن نزول بیان نمی فرمایند، اما چرا این جمله را فرمود؟ نمی دانم. ولی همین قدر می فهمم که این جمله بیدار باشی است به ملت شریف ایران! مردم بصیر باید در برابر فتنه جدید هوشیار باشند.

,

در سال سیاه و ظلمانی 1388 اغلب مسؤولان و چهره ها رفوزه شدند و در کربلای ایران، امام را تنها گذاشتند. ابن عباس ها، عبدالله بن زیبرها، شیعیان کوفه، انقلابی هایی که امام را به عراق دعوت کردند، خیانت کردند، و نفهمیدند که فتنه گران آمریکایی که از موساد و سیاه پول گرفتند و برای نابودی انقلاب، 240 روز فرصت انقلاب را به آتش سوزی، توهین به تصویر امام راحل، توهین به مقام معظم رهبری، و کشتن بیگناهان، و قتل ده ها بسیجی و انقلابیون، آتش زدن پایگاه های بسیج و هزاران جنایت دیگر... اما باز هم چهره های سیاسی و بازیگران صحنه سیاست نفهمیدند و هیچگاه به «هل من ناصر ینصرنی» خامنه ای کبیر پاسخ ندادند و برای همیشه رو سیاه شدند... اما باز هم مردم انقلابی و بصیر به صحنه آمدند و فتنه گران را بی آبرو کردند...

,

برخی از دانشگاهیان و برخی از حوزویان غیر انقلابی، چه پاسخی فردای قیامت دارند؟ چه پاسخی در برابر خون شهداء دارند؟ همگامی با غرب تا کی؟ توهین به ارزش های اسلامی و انقلابی تا کی؟ متهم کردن بسیج به تندروی تا کی؟ مخالفت به اصل مسلم و قرآنی امر به معروف و نهی از منکر تا کی؟

,

آقای رییس جمهور!

,

تو بالاتر از هاشمی(ره) و خاتمی و احمدی نژاد نیستی؟ رأی تو و محبوبیت تو در مقایسه با آن سه آنقدر کم بود و اصلاً قابل مقایسه نیست. بیا به جای اعتماد به یک عده لیبرال و غرب باور، به مردم مسلمان و متدین اعتماد کن!

,

خاتمی در برابر خواست امام جامعه و مردم و ارزش های اسلامی ایستاد و تا قیامت مطرود گشت.

,

احمدی نژاد با غرور کاذب و هنوز هم نفهمید که ریشه خیانت او به جریان زنده و پویای حزب الله چه بود! و با تک تازی و نافرمانی مکرر به یک مهره سوخته ابدی تبدیل شد!!

,

آقای روحانی!

,

برگرد؟ به دامان انقلاب برگرد؟ چهار سال گذشت یکبار به دشمن خونین این ملت آمریکا بد نگفتی، اوباما که دستش به خون میلیون ها انسان بیگناه آلوده بود، نجیب خواندی؟ وزیر تو ظریف الممالک از خطوط قرمز مقام ولایت گذشت و به جان کری ملعون اعتماد کرد، و خدا بیش از آن که فکر می کرد پاسخش را داد..

,

عضو بسیج اساتید کشور و سرباز ولایت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه