اخبار داغ

از مشک و ملار ننه خاتون تا مشک و ملار تاجگردون!

از مشک و ملار ننه خاتون تا مشک و ملار تاجگردون!
متاسفانه شاهد بودیم نماینده محترم به جای پاسخگویی به جوانان بیکار و تحصیلکرده با وارونه جلوه دادن متن و اصل انتقاد و ایجاد جنجال با ابراز نام مشک و ملار و در پی آن باتوهین به منتقدین خود را تبرئه کردند!.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، یادش بخیر دوغ ننه خاتون،خوشمزه وبا کره محلی ،یادش بخیر ننه خاتون ،یادش بخیرمشک،یادش بخیرآدم ها...!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

باز هم مشک و ملار؟ولی اینبار دوغ ننه خاتون نیست، مشک و ملار هم دارد ولی دوغش محلی نیست...

, .,

همان مشکی این روزها به جای کره محلی ازخیلی از آدم ها بت می سازد،آدم هایی که مدت هاست از ملار مردم آویزان شده اند و دست هایی پینه بسته آنها را تکان می دهد به امید ذره ای کره محلی!.

,

 بله حکایت مشک و ملار ،حکایت ماست و آب ریختن در مشک به امید بدست آوردن دوغ و کره ،همان حکایت بت ساختن به امید روزهای بهتر است.

,

حال چندی پیش انتقادی از نماینده محترم و مسئولین شهر مبنی بر بیکاری جوانان به عمل آمد و بیان شد که کاش روزی نماینده شهرمان سربلند کند و تبلیغ کند که اشتغال ایجاد کرده است و مردم و جوانان شهرم دیگر بیکار نخواهند بود ،قبل از آنکه سربلند کند که جشن مشک و ملار برپا کرده است.

,

باید توجه داشت که هر کس حتی کسانی که به چشم سیاسیون مطالب را نگاه نمی کنند به خوبی در می یابند که محتوای این انتقادات مخالفت با شادی مردم و اصل برگزاری جشنواره مشک و ملار نیست!بلکه استفاده از تبلیغ این جشن در پرکردن جای خالی آمار و ارقام ایجاد اشتغال وسعی در رفع بیکاری مردم منطقه است.

, .,

چه زیبا و شایدچه زشت با وارونه جلوه دادن متن از پاسخ به اصل انتقاد و جواب دادن به مردم روی گردان می شود،صد البته که این هنر سیاسیون است و نه هر سیّاسی،و این هنر افرادی است که با ریا کاری بت شده اند و تاب بت شکن را ندارند.

,

 متاسفانه شاهد بودیم نماینده محترم به جای پاسخگویی به جوانان بیکار و تحصیلکرده با وارونه جلوه دادن متن و اصل  انتقاد و ایجاد جنجال با ابراز نام مشک و ملار و در پی آن باتوهین به منتقدین خود را تبرئه کردند.

,

یادش بخیر دوغ ننه خاتون،یادش بخیر مشک،یادش بخیر ملار ،چه ساده و بی ریا.یادش بخیر آدم ها...

, ،,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه