اخبار داغ

مسئول غرفه های فرهنگی اجتماعی استان سمنان خبرداد:

برپایی 4 ایستگاه فرهنگی- اجتماعی در استان سمنان/ارائه ده ها خدمت به مسافران

برپایی 4 ایستگاه فرهنگی- اجتماعی در استان سمنان/ارائه ده ها خدمت به مسافران
مسئول غرفه های فرهنگی اجتماعی استان سمنان گفت: 4 ایستگاه اجتماعی- فرهنگی در استان برپا شده است که به مسافران نوروزی خدمات متنوعی را ارائه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین ملکیان فعال فرهنگی و مسئول غرفه های فرهنگی اجتماعی استان سمنان در گفتگو با مرآت درخصوص برپایی ایستگاه های خدمات اجتماعی و فرهنگی در استان گفت: امسال برای اولین بار در بوستانها و پارکهای پر تردد مسافران نوروزی در شهر های استان، حرکت های خودجوش مردمی به منظور ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به مسافران و زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام صورت پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی در ادامه افزود: این طرح با حضور یک یا چند روحانی پر انرژی در پارک انقلاب گرمسار، زائرسرای سرخه، پارک امام حسین علیه السلام دامغان و مجموعه نمایشگاه عیدانه در ابتدای شاهرود در حال اجراست.

,

مسئول غرفه های فرهنگی اجتماعی استان سمنان، ارائه خدمات از طرف فعالان فرهنگی مردمی به مسافران مانند  امکان شارژ سریع موبایل، اقامه نماز جماعت، مشاوره و پرسش و پاسخ دینی، فراهم کردن فضای سرگرمی و تربیتی ویژه کودک و نوجوان و اهدای جایزه، زیارت مجازی امام رضا علیه السلام و...با رویکرد تربیت کودک و نوجوان را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

,

ملکیان با بیان اینکه اجرای این طرح به عهده موسسات و فعالان فرهنگی مردمی هر شهر است، گفت: این طرح با همکاری صمیمانه ی شهرداری ها ، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نواحی ، اداره اوقاف ، سازمان فضای مجازی سراج و... انجام شده است.

,

ایستگاه های خدمات اجتماعی و فرهنگی  در سطح استان سمنان تا پایان تعطیلات نوروز برقرار خواهد بود.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه