اخبار داغ

براساس اعلام کارشناسان و متخصصان/

پل معلق مشگین‌شهر طبق استاندارد جهانی ساخته شده از هر لحاظ ایمن است

پل معلق مشگین‌شهر طبق استاندارد جهانی ساخته شده از هر لحاظ ایمن است
بزرگترین پل معلق خاورمیانه که سازه‌های این پل مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و طبق بررسی‌ها و اعلام کارشناسان و متخصصات امر این پل از هر لحاظ ایمن بوده و مسافران می‌توانند از این منطقه نمونه گردشگری بازدید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، از آغازین روزهای سال 96 در شهرستان مشگین‌شهر شاهد خودکشی‌های متعددی بودیم که وقوع این جریانات در آغازین روزهای سال برای مردم این شهرستان دردناک بوده است و عمده این مشکلات از اختلافات خانوادگی و شوخی‌های بیجا نشأت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

نکته قابل توجهی که در این راستا وجود دارد متاسفانه برخی از شبکه‌های اجتماعی بدون اطلاع از صحت اتفاقات و رویدادها برخی از این حوادث را به بزرگترین پل معلق خاورمیانه که سازه‌های این پل مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و ایمن نیز می‌باشد ربط می‌دهند تا این مجموعه بی نظیر را ناامن جلوه دهند در حالی که این سازه در خاورمیانه بی نظیر بوده و هر منطقه‌ای آروزی داشتن چنین سازه‌ای در منطقه است.

,

 

,

هر چند مسئولان ارشد شهرستان و نیروی انتظامی ارتباط این رویدادها را با پل معلق تکذیب کرده‌اند اما لازم است مسئولین امر منبع پخش این خبر را پیدا کرده و برخورد قانونی داشته باشند چرا که در صورت ادامه این روند هر حرکت و اتفاقی که در این شهرستان صورت می‌گیرد به پل معلق و یا سایر مراگز گردشگری شهرستان ربط خواهند داد تا این شهرستان و یا برخی از مناطق گردشگری را ناامن جلوه دهند.

,

 

,

با توجه به اینکه پل معلق شهرستان مشگین‌شهر هر روز مورد استفاده مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان قرار می‌گیرد و طبق بررسی‌ها و اعلام کارشناسان و متخصصات امر بزرگترین پل معلق خاورمیانه در شهرستان مشگین‌شهر از هر لحاظ ایمن بوده و مسافران می‌توانند از این منطقه نمونه گردشگری بازدید به راحتی از روی پل معلق تردد داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه