اخبار داغ

آیت الله موحدی کرمانی:

اقتصاد مقاومتی می‌تواند حربه تحریم‌ها را بی‌اثر کند/ مسئولان بایستی به سخنان مقام معظم رهبری عمل کنند

اقتصاد مقاومتی می‌تواند حربه تحریم‌ها را بی‌اثر کند/ مسئولان بایستی به سخنان مقام معظم رهبری عمل کنند
آیت الله موحدی کرمانی نظام گفت: مسئولین در سالی که بنام اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال است همت کنند و به سخنان حضرت آقا عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند مسئولین در عرصه اقتصاد مقاومتی مقداری کار کردند ولی کم بوده وو مورد قبول نیست زیرا انتظار در این عرصه بیشتر است و بایستی با تمام قوت در این عرصه قدم بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی ما می توانیم کارهای زیادی را انجام بدهیم و باید مسئولین در این بخش فعال تر عمل کنند نه اینکه در حد شعار وحرف باشد.

,

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به نام گذاری امسال بنام اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال افزود: در سال گذشته مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نام گذاری فرموده بودند ولی امسال علاوه برنام گذاری سال بنام اقتصادمقاومتی کلمه تولید واشتغال را اضافه فرمودند.

,

وی در رابطه با انتظار مقام معظم رهبری از مسئولین در بحث اقتصادی گفت: حضرت آقا خودشان فرمودند که انتظار دارند مسئولین در این زمینه عمل کنند و کار آنان برای مردم محسوس باشد ومشکلات اقتصادی مردم را حل نمایند.

,

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه به اقدام مسئولین در سال‌های گذشته در رابطه با اقتصاد مقاومتی افزود: دولت‌ها در سال اخیر اقداماتی را در این زمینه انجام داده اند ولی در حد مطلوب نبوده و توصیه بنده به مسئولین این است که به دستور حضرت آقا عمل کنند و بیشتر به آن عمل کنند.

,

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: دشمن می‌خواهد با تحریم ما را به زانو در بیاورد اما با اقتصاد مقاومتی می‌توان حربه تحریم را بی‌اثر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه